Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

[Frankrijk] Vendres-Plage

Deel je ervaringen met alle spots in Europamet je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
BicElectricRock
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: KA Race 7.9/7.1/6.3 JP VI 68 2010, Falcon89 2013
Contacteer:

[Frankrijk] Vendres-Plage

Bericht door BicElectricRock » wo mei 19, 2010 9:57 pm

Iemand (goede) ervaring met surfen bij Vendres-Plage en evt. verhuurmogelijkheden van goed materiaal?

Via Google kan ik (nog) geen verhuurmogelijkheden vinden. Wil mogelijk iets huren waardoor ik niet al m'n spullen (naast vrouw en dochter :lol: ) mee hoef te spelen

Hoor het graag

BicElectricRock
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Re: [Frankrijk] Vendres-Plage

Bericht door BicElectricRock » ma mei 24, 2010 9:00 pm

Niemand?

MarkAntoni
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Fanatic / Tiga / Gaastra

Bericht door MarkAntoni » ma mei 24, 2010 11:08 pm

Ik ben een paar jaar geleden daar in de buurt geweest, paar kilometer verderop in Valras Plage. Goed bevallen. Zijn wel surfmogelijkheden, alleen sommige opstapplaatsen vrij druk met strand toeristen, even zoeken naar een geschikte stek. Wel een surfpak meenemen trouwens, het water kan er 's zomers soms erg koud zijn (door een koude onderstroom). Dan zijn er uitwijk mogelijkheden om te surfen op een aantal meertjes daar vlak in de buurt. Destijds diverse keren gebruik van gemaakt.

Er zijn wel locale verhuurmogelijkheden maar je moet ze wel weten te vinden, van die 'mobiele' die ze bij zo'n strand paviljoen plaatsen, in ieder geval bij Valras Plage had je er destijds 1. Vandaar dat je denk ik niet via Google iets kon vinden. Ook surfshops best lastig te vinden, had destijds een mastverlenger stuk, paar uur in de omgeving wezen zoeken naar een shop. Is trouwens wel een paar jaar geleden, dus kan intussen anders zijn.

BicElectricRock
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Bericht door BicElectricRock » zo jul 04, 2010 9:39 pm

Nou, maar even een persoonlijke update.

In de hele omgeving van Vendres/Valras etc etc. geen verhuurmogelijkheden weten te vinden. Helaas.
De wind is er best leuk en de spots zijn prima surfbaar. Met eigen materiaal voldoende mogelijkheden.
Bij Valras zijn de plaatsen waar je mag surfen beperkt, bij Vendres mag je overal surfen. Helaas moet je hier wel wat verder lopen met je spullen.

Heb de afgelopen weken behoorlijk wind gehad (zag windstoten van 60knp+ voorbij komen) maar ook beter surfbare condities van 20knp.

Helaas dus geen verhuur mogelijkheden, maar wel leuke spots.

raymond75
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: starboard go 133 - f2 ride 172 103 l - angulo amigu7'8 90 l.

Bericht door raymond75 » vr apr 01, 2016 7:52 pm

Hallo hallo,
Ik ga deze zomer naar vendres plage, en hoop daar te surfen. Tips over zeilmaat e.d., hoe is de locatie? Veel golven, stroming..... grt

Plaats reactie