Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Juni. Waar naartoe met gezin?

Deel je ervaringen met alle spots in Europamet je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
theArthurrrr
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Witchcraft Ouija 102, Wave V3 95; Severne Freeks 4.0, 4.4, 4.8 & 5.2 Blade 3.7 4.2 4.7 & 5.3

Re: Juni. Waar naartoe met gezin?

Bericht door theArthurrrr » wo feb 10, 2016 3:14 pm

thewindsurfer schreef:@Arthurrr ik vertrek vanuit Duitsland want daar woon ik nu ff, geboekt bij Tui.com en ik reis met Ltur...
Thanks!
Karpathos is ook nog een optie, wil vooral veel wind en vlak water.

thewindsurfer
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door thewindsurfer » wo feb 10, 2016 11:16 pm

@Arthurrrr Hey ja, Karpathos!!! Ik heb "gewerkt" bij het surfcentrum van Chris Schill. Althans, ik zou voor een hele zomer gaan maar ik was na een week alweer terug. De beloofde baan bleek niet te bestaan, en het werd behoorlijk onvriendelijk. Ik wil er niet teveel over zeggen maar ik had in die week ook contact met wat andere jongens die bij hem werkten en het was, nou ja, niet best. Het is een heel vervelende man, zoveel werd mij wel duidelijk. Ik zal er dus ook nooit huren, en mocht je dat wel willen doen, neem zeker een verzekering zou ik zeggen;-)

Afgezien daarvan, is Karpathos echt heel mooi, maar om er met een gezin met 2 kleintjes te zitten, dat lijkt me zeker niet helemaal ideaal. Het waait er ECHT gigantisch hard, en er is verder echt heel weinig. Een beetje kaal, meer voor een groepje jonge windsurfers ofzo, tenzij je een mooi all-inclusive hotel-achtig-iets kan vinden, waar je vrouw en kinderen dan lekker blijven hangen. Ik zou dan eerder weer naar Fuerteventura gaan, Sotavento Beach Club zat ik zelf met dus aanhanf. Dan zit je uit de wind bij het zwembad met de kids, lekker eten en als je wilt gaan surfen loop je 5 minuutjes over het strand naar het verhuur station. Super aardige gasten daar, echt heel vriendelijk. Karpathos kan dus wel, is heel mooi, maar be prepared zeg maar. Het waait er echt enorm... Windkracht 7-8 is vrij normaal daar... :crazy:

Down the line
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: past er niet allemaal op , speed,speed en speed

Bericht door Down the line » do feb 11, 2016 3:50 pm

Verblijven bij surfspots in Karpathos zou ik zeker niet doen met 2 kleintjes, doe ik zelf ook niet. Wordt je inderdaad gek van de wind ook in nacht kom je daardoor haast niet toe aan slapen. Zou eerder voor Arkassa of hoofdstad gaan in luwte van de wind. NW deel veel mooie stranden. Verder wat boot reisjes, met auto toeren naar leuke dorpjes zoals Olympus, snorkelen, hoofdstad leuke shops , lekker en betaalbaar uit eten. Dus zeker aanrader maar niet als je echt wil stappen

Veel plezier in Rhodos, mocht wind voor je wat slapjes zijn daar probeer dan een keer Karpathos

iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door iSonic » do feb 11, 2016 4:12 pm

Bij de surfspots zijn hoteltje, strand en water meer niet. Geen restaurants, winnkels oid. Ga dan in de hoofdstad zitten en huur een scooter om naar de surfspots te rijden. Ik weet trouwens niet eens of er hotels zijn met bijv een pierebaadje.

Bij devils bay liggen er trouwens heel veel grote stenen in het water met zo'n mooi laagje algen. Spekglad en niet fijn voor kleine kids.

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Bericht door niels40+ » do feb 11, 2016 10:04 pm

Irine is best leuk hotel op de surfspot. En er zijn tal van appartementen daar. En is dat resto met bar in de Laguna er ook nog? Verder is er inderdaad niet veel. Amopi is 6 km verder er prima voor familie!

WsurfMarc
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Bericht door WsurfMarc » vr feb 12, 2016 9:33 am

Irini

Down the line
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: past er niet allemaal op , speed,speed en speed

Bericht door Down the line » vr feb 12, 2016 11:21 am

Amoopi zou ik niet aanraden. Zou eerder voor hoofdstad of Arkassa gaan

patrick91
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Angulo-RRD-GUN sails- JP speed

Bericht door patrick91 » vr feb 12, 2016 10:45 pm

Mijn dochter wordt 17 dit jaar.. het einde is in zicht voor wat betreft hoogseizoen vakanties.. 1515 voor 4 man.. ik betaal het dubbele voor 3 personen en dan 12 dagen ofzo.. vraag en aanbod.. I know.

Surfverhuur is gewoon zakenwereld.. maar het moet wel gezellig zijn.
Enjoy Rhodos, wij zijn er een paar keer geweest en vinden het heerlijk. Blue Horizon is geen tophotel maar wel gewoon goed. Uit het hotel gelijk je surfspullen en aan de andere kant winkeltjes en eettentjes zonder opdringerig gedoe.

Plaats reactie