Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Sardinia Porto Pollo

Deel je ervaringen met alle spots in Europamet je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
DieterB35
Deur-surfer
Deur-surfer

Sardinia Porto Pollo

Bericht door DieterB35 » wo mei 11, 2016 10:24 pm

Hoi allemaal

Begin vorige maand zat ik in Sardinië voor ongeveer een maand. Tijdens de eerste 10 dagen zijn de jongens van Bern Media mee gekomen om te filmen op een aantal spots. De klip die eruit is gekomen bevat zowel surf actie als veel seight-seeing om heerlijk bij weg te dromen! Sardinië blijft 1 van mijn favoriete bestemmingen in Europa en hoop dat deze beelden jullie ook aanspreken.

Join me on My Wind Driven Journey! In episode 1 bezoeken we de spot Porto-Pollo en vliegen we ook even rond met de Drone bij Capo Testa. Meer info rond de spot komt bij de beschrijving nog op Youtube! Maar hier alvast de clip!

https://www.youtube.com/watch?v=BMRJJb3KxpQ

Feedback is meer dan welkom!

Episode 2 komt 19 Mei uit!

Aloha!

Dieter

[/youtube]

coen76
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Witchcraft Chakra 114 & Chakra Custom 95 + ezzy (legacy/tiger/panther 7,5-6,0-5,2-4,7-4,2)

Re: Sardinia Porto Pollo

Bericht door coen76 » wo mei 11, 2016 10:41 pm

Mooi zeg! Ben benieuwd naar deel 2, tot nu toe kende ik alleen porto pollo, dus ben erg benieuwd naar de andere spots.

Kolina
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: Windsurfparts.nl Vinnetjes.nl
Surf spul: Ja een beetje veel

Bericht door Kolina » wo mei 11, 2016 11:15 pm

Supernice!!!

Cornelia
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Lorch, Goya, MFC
Contacteer:

Bericht door Cornelia » vr mei 13, 2016 8:31 am

Leuk filmpje Dieter. Benieuwd naar deel 2. Overweeg al jaren die kant op te gaan, maar komt er steeds niet van. Volgend jaar toch echt maar eens doen. Wat adviseer jij - als kenner - qua veerdienst en vertrekplaats vanaf het vaste land richting Sardinië? Hoe zijn jouw of iemand anders ervaringen hiermee?

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Teamrider: North Fanatic ION
Surf spul: North Warp & Fanatic Falcon
Contacteer:

Bericht door RaymondW » vr mei 13, 2016 10:49 am

Mooie shots!

Kijk uit naar het vervolg!

Marco B
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-838
Teamrider: GA sails
Surf spul: GA sails VAPOR 2017
Contacteer:

Bericht door Marco B » vr mei 13, 2016 12:05 pm

Zo dan, lekker filmpje! En wat een goede reclame voor dit eiland.

Surfreek
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Witchcraft, Naish en Gun sails

Bericht door Surfreek » vr mei 13, 2016 3:59 pm

Je hebt me overgehaald Dieter! Wat een geniaal filmpje. Wind in de zomer het beste? Hoe is het in ongeveer februari tot juli?

Paul Kammerman
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Paul Kammerman » za mei 14, 2016 11:57 am

Nice,
Heb al eens vaker naar deze (vakantie)spot zitten lonken

DieterB35
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door DieterB35 » zo mei 15, 2016 1:33 pm

Surfreek schreef:Je hebt me overgehaald Dieter! Wat een geniaal filmpje. Wind in de zomer het beste? Hoe is het in ongeveer februari tot juli?
Hoi Surfreek, blij dat het filmpje je heeft overhaalt om naar dit mooie eiland te trekken! Wind is beste in de maanden: april - mei - juni (juli ook nog redelijk maar is het heel druk en word het toch ook weeral wat minder van wind) daarna vanaf september tot november. Door de winter waait het ook nog vaak maar word het toch ook al weer een pak kouders zeker jan. feb. maart is het naar de vrisse kant wanneer het waait.
Cornelia schreef:Leuk filmpje Dieter. Benieuwd naar deel 2. Overweeg al jaren die kant op te gaan, maar komt er steeds niet van. Volgend jaar toch echt maar eens doen. Wat adviseer jij - als kenner - qua veerdienst en vertrekplaats vanaf het vaste land richting Sardinië? Hoe zijn jouw of iemand anders ervaringen hiermee?
Ik zelf vertrek steeds vanuit Livorno, daar pak je de boot s'avonds en kom je lekker uitgerust de volgende ochtend aan in Olbia. Uurtje rijden naar de spot en varen maar! Ik ga zelf neem bijna altijd Moby line's, maar corsicaferries kan ook maar die gaan niet s'nachts. Iedereen die ik ken zijn steeds zeer positief over de ferry diensten en op het hoogseizoen (Juli - Augustus) zijn de prijzen zeer schappelijk voor een boot waar je toch wel 8,5 uur op zit. Retourtje is iets van 150 euro (zonder cabine - ik slaap steeds gewoon ergens op het dek of in cafetaria). Livorno - Olbia is wel over het algemeen de goedkoopste als je kijkt naar afstand rijden en prijs van de boot.

Volgende clip komt online op maandag de 23ste mei over een spot dichter bij Olbia! Voor kleine teasers en extra info kun je checken op mijn Facebook fanpage: https://www.facebook.com/Dieter-Van-der ... 416552208/

Of je gewoon abonneren op het Youtube channel!
https://www.youtube.com/channel/UCzUFGV ... RnS4x6mKbg

Hopelijk allemaal een top weekend op het water gehad hopelijk volgende week ook weer een beetje warmer dan afgelopen 2 dagen!

Cornelia
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Lorch, Goya, MFC
Contacteer:

Bericht door Cornelia » zo mei 15, 2016 7:27 pm

Ik zelf vertrek steeds vanuit Livorno, daar pak je de boot s'avonds en kom je lekker uitgerust de volgende ochtend aan in Olbia. Uurtje rijden naar de spot en varen maar! Ik ga zelf neem bijna altijd Moby line's, maar corsicaferries kan ook maar die gaan niet s'nachts. Iedereen die ik ken zijn steeds zeer positief over de ferry diensten en op het hoogseizoen (Juli - Augustus) zijn de prijzen zeer schappelijk voor een boot waar je toch wel 8,5 uur op zit. Retourtje is iets van 150 euro (zonder cabine - ik slaap steeds gewoon ergens op het dek of in cafetaria). Livorno - Olbia is wel over het algemeen de goedkoopste als je kijkt naar afstand rijden en prijs van de boot.
Thanks Dieter voor de info. Onze vakantiebestemming voor volgend jaar is bij deze geregeld. Nu al zin in.

Kijk uit naar je volgende filmpje!

Plaats reactie