Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

[Kaapstad] met welke maatschappij naar Kaapstad vliegen???

Deel je ervaringen met alle spots in Afrika met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Rnm
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: [Kaapstad] met welke maatschappij naar Kaapstad vliegen?

Bericht door Rnm » do okt 06, 2011 5:50 pm

Ik ben ook weer aan het kijken voor Afrika. Dit jaar in februari kon ik nog met air berlin vliegen naar Kaapstad. Dat was super (met pas kunnen je spulletjes gewoon gratis mee)! Komend jaar vliegen ze niet meer op Kaapstad. Echt balen... Air Berlin vliegt nog wel op Windhoek, maar ja dat is toch wel een endje om, maar wel een leuke gelegenheid om ook eens wat van Namibie te zien (wat ik eigenlijk toch al graag een keertje wilde zien).
Met emirates ben je wel heel lang onderweg, turkisch airways had ik nog niet naar gekeken maar is misschien ook een optie.

sjaakvd
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door sjaakvd » vr nov 14, 2014 9:19 am

Wie heeft er ervaring met Turkish Airlines?
Mag je als je in je eentje reist tegen betaling (2x90€) 2 surfpakketten van 32 kg meenemen?
En worden de pakketten erg precies gewogen?
Moet je je surfpakket vooraf aanmelden?

ingah
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door ingah » za nov 15, 2014 5:46 pm

Wij gaan van 12 december tot en met 29 januari met Turkisch Airlines naar Kaapstad. We hebben wel via de mail de pakketten gereserveerd. Wij gaan met 2 personen en ieder een windsurfset tot 32 kg.
1 triple boardbag met 3 boards en een quiverback met 5 zeilen/5 masten en 2 gieken.
Dit is de eerste keer naar Kaapstad en ook de eerst keer met Turkisch airlines.

Momenteel zitten we in Jericoacoara Brazilie (fantastische spot) en zijn we bezig voor een ticket terug nadat fly brazil falliet is gegaan. Iemand nog tips?
Iemand eens met Gol gevlogen en wat een voorwaarden zijn.. niet te vinden op de sit en als je belt verwijzen ze naar de site.
Onze pousada eigenaresse laten bellen in het portugees, maar ze konden het niet goed opzoeken bij GOL...

Het gaat dan over een ticket van Condor en vliegt dan met gol van forteleza naar recife en van recife naar frankfurt en van frankfurt naar amsterdam met lufthansa.

sjaakvd
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door sjaakvd » wo nov 19, 2014 8:21 am

Over het vliegen met Turkish Airlines naar Kaapstad weet ik intussen wat meer, ik ben gisteren in Kaapstad aangekomen.

Twee triple boardbags van 32 kg meegenomen en een koffer van 30kg.
Handbagage mag maar 8 kg zijn maar ik had geen probleem met een rugzak van 20 kg, gewoon net doen of het bijna niets weegt.

!80 € betaald voor de 2 pakketten.

Heb aan de balie nog gevraagd wat mag met die 30 kg bagage en het mag gerust lang zijn en ook 2 stuks zijn die samen 30 kg wegen.
Als het maar geen sportpakket is ??
Zo kan je bv je zeilen als gewone bagage meenemen, 4 zeilen wegen al gauw 14 kg,

'Moet je natuurlijk wel iets verzinnen als ze vragen wat er inzit.....

Plaats reactie