Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

[Turkije] Bodrum

Deel je ervaringen met alle spots in Azië met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Laurens
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: MISTRAL SCORE V98!gaastra pulse 2003 6.0
Contacteer:

[Turkije] Bodrum

Bericht door Laurens » do feb 20, 2003 4:26 pm

he mannen van het goede leven :wink:
ik ga van de zomer naar Gumbet (Bodrum) op vakantie en ik vroeg me af of je daar ook een beetje kan surfen en of je er spulletjes kan huren??
Wie verteld mij hier meer over

NED 321
Windsurf guru
Windsurf guru
Zeilnummer: NED-321
Surf spul: Speeeeeed...zie profiel
Contacteer:

Bericht door NED 321 » do feb 20, 2003 4:36 pm

1 baai verderop (10 minuten met de dolmuz) is Bitez.
Daar is een surfstation.
Bij Gumber misschien ook, maar daar waait het (vrijwel) niet of nooit

Michiel
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: FX V / F90 / F125 / Loft Blade

Bericht door Michiel » ma mar 17, 2003 2:24 pm

Ik ben ook eens in Bodrum geweest dacht ik.... was in de mei vakantie. Volgens mij was e rniet echt veel wind toen. Maar ik kan het mis hebben, dat was nog voor de tijd dat ik kon/wou surfen.

ballek
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tiga ACR 275 (115L) - mistral speed slalom 6.3

Bericht door ballek » wo jun 04, 2003 5:03 pm

ik ga over een paar weken ook voor 2 weken naar gumbet
bij de informatie van ons hotel stond dat er op 2km afstand een watersport gebied was.
ik neem dus aan dat ik er ook kan surfen... laten we het hopen :)

[edit]
wanneer ga je? ik kan je eventueel doorgeven waar dat surfcentrum zit als ik terug kom,
ik vertrek 20 juni en kom 4 juli terug...
[/edit]

Chillie-Illie
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Ahd Maxx Ride 57 DRT / Starboard Trance 74/ NP Zone 4.4/Naish Force 5.3/Naish Boxer 6.2
Contacteer:

Bericht door Chillie-Illie » wo jun 04, 2003 8:03 pm

ballek schreef:ik ga over een paar weken ook voor 2 weken naar gumbet
bij de informatie van ons hotel stond dat er op 2km afstand een watersport gebied was.
ik neem dus aan dat ik er ook kan surfen... laten we het hopen :)

[edit]
wanneer ga je? ik kan je eventueel doorgeven waar dat surfcentrum zit als ik terug kom,
ik vertrek 20 juni en kom 4 juli terug...
[/edit]
Ik ga pas 4 augustus. Als je het wil doorgeven graag.

Alvast bedankt.. maar tot die tijd hopen dat het nog veel mag waaien in Nederland

ballek
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tiga ACR 275 (115L) - mistral speed slalom 6.3

Bericht door ballek » zo jun 22, 2003 12:18 pm

helaas was mijn reisgenoot een dag van te voren ziek geworden en moesten we een beroep doen op onze annulerings verzekering :( ik hoop dat we nu later een keer gaan.

Chillie-Illie
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Ahd Maxx Ride 57 DRT / Starboard Trance 74/ NP Zone 4.4/Naish Force 5.3/Naish Boxer 6.2
Contacteer:

Bericht door Chillie-Illie » zo jun 22, 2003 12:49 pm

ballek schreef:helaas was mijn reisgenoot een dag van te voren ziek geworden en moesten we een beroep doen op onze annulerings verzekering :( ik hoop dat we nu later een keer gaan.
Zo das zeker balen!!!

Barries
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: f2 axxis 282, gaastra pulse 6.3, 6.4 bic slalom, 4,5 freeride
Contacteer:

[Turkije] windsurfen in bodrum

Bericht door Barries » di sep 30, 2003 5:17 pm

halle allemaal, ik ga met de herfstvakantie... rond 22 oktober naar turkije op vakantie. ik moet mee met mijn ouders naar een all inn hotel... :lol:
bij dat hotel kan je ook surfspullen gratis verkrijgen... mijn vraag is of er al iemand in het hotel in bodrum is geweest van de organisatie world of wonders. zo ja, is het materiaal dat ze daar hebben een beetje om op te surfen.. verder wil ik graag weten of er vaak wind is in bodrum, of in de buurt van bodrum...
groeten bart

Speedfreak
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: AHD Free Speed 105, Seatrend ATV 260, NS Tonix 5.0, NS IQ 5.8+6.8

Bericht door Speedfreak » zo okt 05, 2003 7:25 pm

Hoihoi,

Ik ben vorig jaar een plaatsje verderop in de baai geweest dat Bitez heet.
Ik ben daar in augustus geweest en er stond een redelijk windje en er is een mooie vlakke zee. Verder zagen alle surfspullen die daar waren er toppie en modern uit. En oh ja 's avonds hoef je je niet te vervelen want in Bodrum is een van de grootste openlucht discotheken van Europa! 8) :lol: Hij heet de Hali Karnas maar je kan hem niet missen. Alvast veel plezier daaro. :wink:

Barries
Deur-surfer
Deur-surfer
Contacteer:

Bericht door Barries » ma okt 06, 2003 10:48 am

dank je voor je antwoord.... er is dus nog hoop op een beetje wind. wel relax dat er een grote discotheek is.. ik zal me er wel vermaken..
groeten bart

Michiel
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door Michiel » ma okt 06, 2003 12:59 pm

Ik ben daar een tijdje geleden geweest... ook waar je gratis spul kan krijgen. Maar ik heb geen id wat de naam daar was.
Spul was trouwens klote. Het was nog in het tijdperkt dat ik niet echt kon surfen. Maar zelfs toen was het voor mijn doen klote spul. Boardje wat ik had was spek en spek glad. Ik hoop voor je dat ze wat nieuwer materiaal hebben.

Ik heb die kerel van dat surf verhuur wel op zijn eigen spu flink zie knalle die week!!! (was i het voorjaar)

Speedfreak
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Speedfreak » ma okt 06, 2003 3:39 pm

Oh ja ik herinnerde dat wij het advies kregen om niet in de baai te gaan zwemmen. Er wordt daar van alles en nog wat op geloosd. :r

Geen id of het waar is, maar een baai verderop, waar wij zaten, is het water kraakhelder.

Barries
Deur-surfer
Deur-surfer
Contacteer:

Bericht door Barries » wo okt 08, 2003 11:31 pm

ach ja, moet gewoon maar proberen niet te vallen he, en op je board blijven staan.
heb er wel zin in. vind het altijd relaxed, met mooi weer en een graad of 30 surfen..

Speedfreak
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Speedfreak » do okt 09, 2003 6:38 pm

Zal wel ff wennen worden in vergelijking tot het weer hier! 8)

In ieder geval good luck en laat ff weten hoe het geweest is, ben wel benieuwd hoe de wind daar in oktober is.

Barries
Deur-surfer
Deur-surfer
Contacteer:

Bericht door Barries » vr okt 10, 2003 12:02 am

ja is goed.. ik ga volgende week.. ik zal over twee weken wel laten weten hoe het was..

Barries
Deur-surfer
Deur-surfer
Contacteer:

Bericht door Barries » zo okt 19, 2003 9:10 pm

hallo allemaal, hier een berichtje vanuit turkije..
ik zit nu in het hotel.. hotel is echt super, alles wat je wilt heb je hier..
vandaag begon het een beetje te waaien rond 5 uur, ruime 4 bft, ik wil een board lenen (allemaal gratis), maar ze sloten om half 6, dus mocht niet meer.. hopen dat het morgen weer zo gaat waaien, harder mag wel, en wat eerder..
maar verder is hier alles ok..
groeten bart

Michiel
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door Michiel » ma okt 20, 2003 1:35 am

Zit je misshcien niet in het zelfde park als waar ik zat? Ik kon ook gratis spul mee nemen (niet dat het wat voorstelde :roll: ).

De naam weet ik niet meer. Maar ze hadden een mooi zwem bad met een stukje eigen boulevard. Als je vanuit het zwembad naar het water loopt zit de surfzooi aan de rechterkant. Als je langs het water naar links gaat kom je wat van die parasollen tegen en aan het eind ligt een boot (ik geloof iets met duiken). Als je aan de eind een stukje naar boven gaat kom je bij een snackbarretje... Klinkt dat bekent?!

Barries
Deur-surfer
Deur-surfer
Contacteer:

Bericht door Barries » ma okt 20, 2003 11:24 am

michiel schreef:Zit je misshcien niet in het zelfde park als waar ik zat? Ik kon ook gratis spul mee nemen (niet dat het wat voorstelde :roll: ).

De naam weet ik niet meer. Maar ze hadden een mooi zwem bad met een stukje eigen boulevard. Als je vanuit het zwembad naar het water loopt zit de surfzooi aan de rechterkant. Als je langs het water naar links gaat kom je wat van die parasollen tegen en aan het eind ligt een boot (ik geloof iets met duiken). Als je aan de eind een stukje naar boven gaat kom je bij een snackbarretje... Klinkt dat bekent?!
ik denk dat ik in het zelfde zit ja... klinkt me bekend in de oren.. ik zag gister een mooie plank liggen, vandaag gaat het stormen, net een 5bft, ik wil die plank pakken, mag het niet.. is die van die vent zelf.. dus moest het op een bic doen.. een bic 5,7 zeil, ging redelijk.. aangezien ik nog niet goed genoeg ben om in de voetbanden te staan...:( vroeg ik aan die vent of ze ook surf schoentjes hadden.. had hij niet..
verder heb ik nog een scheur in het zeil gemaakt, hopen dat die vent dat niet ziet. maar het zeil was toch al verder beplakt met tape enz.. dus zal wel niet veel uitmaken..
nou ja..
ik ga weer beetje zwemmen..
groeten bart

Speedfreak
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Speedfreak » ma okt 20, 2003 5:59 pm

Het is inderdaad allemaal een beetje wazig welk spul van wie is en waar je wel en geen gebruik van mag maken. :roll:

Maarja je hebt in ieder geval effe kunnen surfen. Hoe is het weer daar verder. Hier is het niet al te best, koud en regen en oh ja ook nog eens weinig wind :( . Nog veel plezier daaro......

Michiel
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door Michiel » ma okt 20, 2003 6:37 pm

Toen ik er was zag ik die kerel zelf ook lekker speren op een fatsoenlijk setje wat ik niet mocht hebben. (had toen ook helemaal nix uitgemaakt, aangezien ik nog net niet kon surfen :+ ).

Speedfreak
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Speedfreak » di okt 21, 2003 10:29 am

Toen ik er was zag ik die kerel zelf ook lekker speren op een fatsoenlijk setje wat ik niet mocht hebben. (had toen ook helemaal nix uitgemaakt, aangezien ik nog net niet kon surfen ).
Ik had vorig jaar precies hetzelfde. Ik kon ook nog niet surfen maar dan zijn er van die gasten bezig die de meest freakie trucs uithalen.

En daar mag jij dan op je strandbedje vrolijk naar kijken... :cry:

mathys
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Fanatic Shark 135 ltr, point 7 6.7, point 7 8.3

Re: [Turkije] Bodrum

Bericht door mathys » di jun 30, 2009 9:21 am

Beetje oud topic maar aangezien ik bijna op vakantie richting Gumbet ga en ook van plan ben te gaan surfen wilde ik onderstaande website graag met jullie delen.
http://www.rushwindsurf.com/

Deze surfschool verhuurt dus ook materiaal en afgaande op de site ziet het er allemaal wel top uit vind ik! Ruime keuze uit boards en allemaal Naish zeilen.

Misschien zijn er mensen die ook nog naar Bodrum / Gumbet gaan dus ik zou zeggen: Doe hier je voordeel mee! :D :D

KoppieKoffie
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Tabou Rocket, F2 SX XL, Hot Sails Maui (SpeedXP 6.6/8.0/9.0)

Re: [Turkije] Bodrum

Bericht door KoppieKoffie » di jun 30, 2009 6:51 pm

Ik ben hier 8 jaar geleden geweest en nieuw materiaal valt wel tegen.

Als ik een tip mag geven: http://www.fenerwindsurf.com/home.html. Dik 20minuten verder rijden maar wel goed materiaal en direct in de meltemi.

Plaats reactie