Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Australie

Deel je ervaringen met alle spots in Australië en Nieuw-Zeeland met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Naishboxer
Deur-surfer
Deur-surfer

Australie

Bericht door Naishboxer » za sep 09, 2006 6:21 pm

People, ik ga een jaar naar Australie in November!! kicke natuurlijk, maarja waar the hell moet ik zijn om lekker te kunnen varen??? niet al te hoge golven aub, ben niet een goeie wave-er.... max 2m hoog, dat trek ik wel...vlak water ook top!

wil natuurlijk goeie spullen huren!!

wie kan me vertellen waar ik moet zijn??

hang loose,

Sander

rackoen
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door rackoen » wo sep 20, 2006 5:32 pm

Wat windsurfen betreft weet ik alleen aan de wetskust wel wat goede spots:
- Rondom Perth heb je veel plekken met verhuur, aan de Swan River, aan zee bij Cottlesloe beach is ook prima.
- Zuidelijk, bij Margaret River, is het goed om dik te waven, ben daar zelf niet het water op geweest.
- Net onder Perth, bij Rockingham heb je een baai, Safety bay, wara ik vaker ben geweest. Van November tot maart/april is daar ook materiaal te huur op een parkeerplaats. erg vriendelijke locals ook!
- Noordelijk van Perth, op een paar uur rijen is Lancelin en Geraldton de bom, daar is wel genoeg over te vinden denk ik. Bij Geraldton zit iig bij de vuurtoren een verhuurshop.

Veel plezier!
Koen

Robert Van
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Stay in South Australie

Bericht door Robert Van » ma feb 21, 2011 10:56 pm

Hi Any one looking to come to OZ check out Sellicks Beach South Australia, i have posted a section on this, on spots
Great beaches no one on it,when it is windy views are great,reefs for snorkeling fishing, accomodation just 1 km away stay in the vine yards hang out with the local windsurfers !
More info send me a privet message!

Robert

Plaats reactie