Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Martinique

Deel je ervaringen met alle spots in zuid- en noord Amerka met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
WsurfMarc
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Martinique

Bericht door WsurfMarc » wo nov 08, 2017 6:50 pm

Wij denken eraan om in de eerste week van februari 2018 naar Martinique te gaan.

Tot mijn verbazing vond ik helemaal niets op dit forum over Martinique.

Op andere fora en web sites las ik dat "Trois Ilets" aan de "Pointe du Bout" in de "Baie de Fort de France" geniet van een venturi effect en daarom wordt beschouwd als 1 van de meest winderige plaatsen op Martinique.
Er is daar ook een FBC, Fanatic Board Center.

Heeft er ooit iemand al geweest ? Ervaringen ?
Ik hoor het zeer graag.

Andre.vanoostrum
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Martinique

Bericht door Andre.vanoostrum » zo dec 03, 2017 3:49 pm

Ik ben ook benieuwd naar ervaringen met Martinique. Ik zou dan in Mei willen gaan.

WsurfMarc
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Bericht door WsurfMarc » zo dec 10, 2017 4:56 pm

Voor mij zal het voor volgend jaar worden. Er was totaal geen windsurfmateriaal meer te huren in de week dat wij wouden gaan. Volledig volboekt. Nog nooit meegemaakt.
Dan maar een weekje Bonaire geboekt voor in Februari. Ben eens benieuwd naar die Dunckerbeck club.

Ciao!
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: SB Futura 104 2015, North X_Type 2013 5.4, Warp F2016 6.3, 7.0, 7.7, Select S1

Bericht door Ciao! » ma dec 18, 2017 10:44 am

Ik een aantal paar jaar geleden op Martinique bij het fanatic board center een dagje gehuurd. Beschikbaar materiaal was toen voornamelijk freeride and freestyle van recente datum. De spot zelf was toen relatief vlak water, met iets verder naar buiten wat zeedeining. Ik heb echter maar een dag gevaren met circa 12-15 knopen en geen idee hoe de omstandigheden zijn met meer wind en/of andere richting.

Overigens heb ik in die zelfde vakantie een paar dagen op Guadaloupe gevaren en dat beviel me eigenlijk beter, vooral bij Saint Francois. wel minder keus in materiaal, maar de spot zelf vond ik mooier met alle kleuren zwembadwater binnen het rif en makkelijk voorbij het rif te steken voor lange rakken. Maar het kan er ook aan gelegen hebben dat het toen op Guadeloupe lekker waaide en het op Martinique net aan was.

WsurfMarc
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Bericht door WsurfMarc » di dec 19, 2017 6:54 pm

Waar heb jij gelogeerd op Martinique ?

Ciao!
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: SB Futura 104 2015, North X_Type 2013 5.4, Warp F2016 6.3, 7.0, 7.7, Select S1

Bericht door Ciao! » wo dec 20, 2017 9:23 am

In Le Diamant. Lang en mooi strand aan de andere kant van het schiereiland t.o.v. de surf spot. Heb je dus wel een auto nodig om te gaan surfen, maar dat is sowieso aan te raden als je iets meer van het eiland wilt zien.

Plaats reactie