Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

[Dominicaanse Republiek] Punta Cana

Deel je ervaringen met alle spots in zuid- en noord Amerka met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
amila
Deur-surfer
Deur-surfer

[Dominicaanse Republiek] Punta Cana

Bericht door amila » wo jul 30, 2008 7:10 pm

Hey ik ben nieuw hier en heb een vraag ik ga binnekort naar Dominicaanse Republiek en dan naar Punta Cana. Ik heb dus de vraag of je daar goed kan windsurfen. Want in een folder van het hotel stond dat het erbij zat, maar is het ook een beetje een redelijk plek of is iemand hier wel is geweest?
Ik heb vanaf vanavond geen internet meer want ga dan op vakantie en ga over een week naar D-R. Dus als het kan een snelle reactie
groetjes amila

Nilsini
Wind Stoot 2004-2005
Wind Stoot 2004-2005
Surf spul: JP FW 91, Fanatic Skate, Tabou Wave, NP Expressions - Search - Zone, Gaastra Echo
Contacteer:

Re: Dominicaanse Republiek - Punta Cana

Bericht door Nilsini » do jul 31, 2008 7:08 pm

amila schreef:Hey ik ben nieuw hier en heb een vraag ik ga binnekort naar Dominicaanse Republiek en dan naar Punta Cana. Ik heb dus de vraag of je daar goed kan windsurfen. Want in een folder van het hotel stond dat het erbij zat, maar is het ook een beetje een redelijk plek of is iemand hier wel is geweest?
Ik heb vanaf vanavond geen internet meer want ga dan op vakantie en ga over een week naar D-R. Dus als het kan een snelle reactie
groetjes amila
Mijn zus is een aantal keer in Punta Cana geweest, maar heeft er zelf nooit gesurfd. Maar ze geeft surfen aan als zeer recreatief (dobber achtige zeg, maar), dit is wel afhankelijk van wanneer je gaat. Want windfinder geeft voor de maand maart t/m juli toch wel wat wind aan.

http://www.windfinder.com/windstats/win ... cancun.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie