Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

verlenger knop vast van pryde uxt

Hier kun je alles kwijt wat te maken heeft met speed, slalom, formula en de raceboard klasse.

Moderators: RaymondW, Frank-363, Jurjen

Plaats reactie
freeracer
Deur-surfer
Deur-surfer

verlenger knop vast van pryde uxt

Bericht door freeracer » do nov 23, 2017 9:32 pm

ik heb nu een pryde uxt verlenger zo'n zwarte niet heel oud.
heeft altijd goed zijn werk gedaan, maar nu is die kl*te knop niet meer naar buiten te krijgen (wil niet meer vast klikken) hierdoor een flinke zwempartij gehad, hij lijkt op eerste aanzicht goed vast te klikken maar als je er dan een beetje aan gaat wiebelen gaat hij toch los...
alles al geprobeerd wd40 erin gespoten maar nog steeds geen geluk.
hebben meer mensen hier last van? en zijn er ook mensen die dit hebben weten op te lossen.

WhiteofHeart
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: North/Fanatic, Flikkaboards, PD

Re: verlenger knop vast van pryde uxt

Bericht door WhiteofHeart » do nov 23, 2017 10:59 pm

Heb ik ook wel eens gehad, zat zand tussen, hoop water en met een mesje ertussen de knop losgewiebeld.

AHDman
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door AHDman » vr nov 24, 2017 11:00 am

Hey freeracer , ik heb ook zo een verlenger gekocht 2017 . Wat mij opviel was de zeer krachtige veer die je moet indrukken om de knop te bedienen . Toen ik hem nog maar enkele malen had gebruikt kreeg ik de knop niet meer ingedrukt om het tuig los te maken .
Twee blauwe duimtoppen heb ik er van overgehouden van het drukken op de volgens mij veel te klein ontworpen drukknop .
Uiteindelijk heb ik met het achterste van een schroevendraaier er op geklopt en is het zaakje los gekomen . Er was geen sprake van zand of andere vervuiling . Nadien steeds afspoelen met zoet water inspuiten met siliconespray van de fietsketting .

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » za nov 25, 2017 4:55 pm

Je kunt langs de onderkant van de verlenger de knop netjes loskrijgen door een nokje weg te duwen met een schroevendraaier. dan flink uit spoelen en dan doet-ie ut weer... of niet dan is het stalen plaatje aan de knop dan om de europin valt misschien krom. Op de club hebben we daar wel wat voorbeelden van. :-(

Plaats reactie