Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Goya Carrera/Volar

Hier kun je alles kwijt wat te maken heeft met freeride/freemove.

Moderators: super_ik, Marcel

Plaats reactie
Superfly
Deur-surfer
Deur-surfer

Goya Carrera/Volar

Bericht door Superfly » wo jul 18, 2018 1:49 pm

Heeft iemand op dit forum ervaring met Goya Carrera en/of Volar?

Ik ben herintreder heb recent twee weken gesurft op Fuerteventura/Risco del Paso ION club, en nu dus op zoek naar een freeride-board. Daar ik graag "iets" wil hebben waarmee niet iedereen rondvaart viel mijn oog in beginsel op Tabou maar via wat internet gesurf spreekt het merk Goya me wel heel erg aan.
Alleen hoe is jullie ervaring met deze merk qua vaareigenschappen, kwaliteit en verkrijgbaarheid (liefst in Nederland, hoewel eventueel een Duiste online shop geen bezwaar is).

alvast bedankt,

erikdv
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Goya Carrera/Volar

Bericht door erikdv » do jul 19, 2018 10:30 pm

Verkrijgbaarheid in Nederland is geen probleem vermoed ik. Goya wordt geleverd door EssentialStore.nl in Scheveningen.

Ciao!
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Isonic/Futura & Warp/X-Type

Bericht door Ciao! » vr jul 20, 2018 10:58 am

Ik heb begin April op Boavista met de Volar eco 115 en een dag later met de bolt gevaren. Aangezien ik zelf meer een freeracer ben vond ik de bolt leuker, maar als herintreder is de volar waarschijnlijk een betere keus. Ik vond het in elk geval een super makkelijk board dat erg makkelijk aanplaneerd. Wel misschien een beetje log maar dat kan ook door de eco bouwwijze zijn die wat zwaarder is. Het was wel duidelijk te zien dat dit voor de verhuur of als je regelmatig een katapultje maakt beter is want het board zag heel goed uit terwijl de full carbon bolt wat meer beschadigingen had. Qua afwerking zagen beide board er top uit en de volar is met de rode kleur een erg mooi board om te zien.

Staat ook een testje op: https://www.windsurf.co.uk/test/goya-vo ... st-review/

Superfly
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Superfly » ma jul 23, 2018 9:26 am

Thanx erikdv en Ciao!,

Die verkrijgbaarheid had ik reeds gevonden erikdv, echter je komt dit merk niet echt veel tegen bij de "voor mij" gebruikelijke windsurfshops maar ik zal nog eens even goed zoeken.
Ciao! goede info gegeven, maar is er niemand op dit forum in het bezit van het Carrera board dan toevallig?

Ouwe
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Ahd free diamond 77 T1 CrossX 97 Cutre 75 ? Witchcraft Custom Shaman 83.
Contacteer:

Bericht door Ouwe » do jul 26, 2018 1:37 pm

https://www.essentialstore.nl/nl/windsu ... eerace/anyMisschien hier even contact mee opnemen.

Plaats reactie