Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Vervoer surfspullen

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Ilja1974
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: A relaible heap of shit
Contacteer:

Re: Vervoer surfspullen

Bericht door Ilja1974 » do sep 28, 2017 11:11 am

In jouw geval heb je inderdaad een ongelukkige auto keuze voor deze hobby.
De meeste surfers hebben gewoon al een auto waar ze hun surfplank in of op doen en passen hun auto keuze er een beetje op aan.
Toen wij zes jaar terug herintreder waren,hadden we op dat moment een Citroen C4 coupe en daar kon je de spullen redelijk in kwijt.
Maar we vonden het surfen zo leuk dat we voor het surfen en het op vakantie gaan(camperen en wintersport) een Citroen C4 Grand Picasso hebben gekocht.
Natuurlijk is zo’n gezinshut niet een van de charmantste auto’s om naar de kijken maar je kunt er onwijs veel zooi in kwijt.
Afgelopen vakantie bij Penmarch(La Torche) weer golfsurfles genomen en toen daar spontaan drie van die foamboards gekocht om verder te pielen en die dingen gewoon in de auto geprakt en mee naar huis genomen...

JipST
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door JipST » do sep 28, 2017 11:34 am

Renault grand espace bij onze surf familie :) overigens ook een aanhanger

Radical Rob
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: RRD & North shizzel.

Bericht door Radical Rob » za sep 30, 2017 4:38 pm

jordansz
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door jordansz » do okt 12, 2017 12:48 am

En zonder inflatable?
Tips hoe je n dagje surfen combineert met parkeren in een garage wn ergens wat eten?
Ben vang dat ik t antword al weet je plank in devauto uit het Sicht wat alleen kan met een busje anders risico op ruitje tik en surfspullen weg.

Een box op de auto kan wellicht met n megagoed slot.
Blijft allemaal kut volgens mij

Apart surfbusje kopen dan maar ;)

JanvD
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Flikka, Tabou Manta, RRD FSW, Severne Blades, KA Kult, Naish Redline en Gaastra Cosmic

Bericht door JanvD » do okt 12, 2017 4:08 pm

Waarom kun je een personenauto waar je de surfplank in hebt gestopt niet parkeren om een hapje te gaan eten? Puur om aan de kleine lettertjes van de verzekeringspolis te voldoen? Daar ben ik gelukkig in het voorgekomen geval gelukkig goed uitgekomen.

Ik kan me niet voorstellen dat surfpsul roofgoed is voor auto-diefstal, hooguit toevallige bijvangst indien ze je auto zelf stelen, maar dan lijkt me de kans weer groter dat dat voorkomt als het uit het zicht in je busje ligt (vorig jaar kwam daar helaas een voorbeeld van voorbij op dit forum). Als je natte surfmeuk vol in het zicht in je auto ligt, laten ze het volgens mij wel uit hun hoofd om je auto zelf te stelen???

Robke
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: witte boards & sailworks & tectonics

Bericht door Robke » do okt 12, 2017 7:01 pm

volgens mij is ook het dievengilde niet direct geïnteresseerd in surfspullen
het doelgericht rippen van aanhangers met surfspullen daargelaten

een paar jaar geleden hebben ze op het parkeerterrein van ons kantoor ingebroken in mijn met surfspullen afgeladen Scandinavische station
het was de bedoeling om 's middag door te rijden naar zee
ruitje ingetikt, en alleen mijn Fortrex meegenomen en verder de dure surfspullen onaangeroerd gelaten
ik parkeer nog steeds de volle auto ergens om te gaan eten
gewoon vertrouwen hebben in inbrekers :angel:

Plaats reactie