Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Waterdichte headset/oortjes

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Leosurf
Deur-surfer
Deur-surfer

Waterdichte headset/oortjes

Bericht door Leosurf » do mei 21, 2020 9:59 pm

Heeft iemand ervaring met waterdichte oortjes met Bluetooth die het windsurfen overleven. Moeten geschikt zijn om wanneer je gebeld wordt een gesprek te voeren tijdens het surfen. Eea ivm bereikbaarheid/beschikbaarheid voor werk. Ik heb nu een JBL setje maar die raakt mateloos in de war van water...

oossie71
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Teamrider: Blacksheep
Surf spul: Point-7 AVboards Proboom
Contacteer:

Re: Waterdichte headset/oortjes

Bericht door oossie71 » do mei 21, 2020 10:30 pm

Waarom zou je dit willen?
Ben je eindelijk vrij op het water.... laat maar ik zal wel oud worden

Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt » vr mei 22, 2020 6:13 am

Ik begrijp je mening oosie, maar TS zegt toch in zijn bericht waarom en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Stel je moet bereikbaar zijn voor je werk i.v.m. een soortvan oproep dienst, dan kun je thuis achter de geraniums zitten wachten omdat je eventueel niet gebeld wordt en je dag is verknald of je staat niet te ver van huis of werk heerlijk op de plank en bent bereikbaar als dat nodig is en hebt daardoor mogelijk gewoon een top dag, dat dus 😉👍

Arbee
Freeride pro
Freeride pro
Teamrider: NED 1661
Surf spul: samen met m'n vrouw een trailer vol. :-)

Bericht door Arbee » vr mei 22, 2020 10:48 am

Hele leuke vraag, want je zou dit ook kunnen gebruiken om iemand te coachen/eventjes te sparren als je op het water bent. Het is soms best handig als je met je surfbudie eventjes kan bellen op het water.
Dus ik ben ook wel benieuwd naar tips en of ervaringen van mede surfers.

matchbox008
Freeride pro
Freeride pro

Bericht door matchbox008 » vr mei 22, 2020 1:09 pm

Ik gebruik een Trekz Titanium BT headset bij het sporten. Voordeel is dat je geen dopjes in je oor hebt (die er bij mij altijd uitvallen). De ooringang is vrij waardoor je omgevingsgeluid gewoon nog waarneemt. Na talloze experimenten is dit een blijvertje gebleken. Ik zou er niet mee gaan duiken maar wel spatwaterdicht. Aanrader.

eckerdt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: van alles en nog wat

Bericht door eckerdt » za mei 23, 2020 9:47 pm

Ik zie t al voor me: ingehaald worden door een surfer die full speed ff een zakelijk telefoongesprek voert 😁

AHD-Surfer
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer

Bericht door AHD-Surfer » zo mei 24, 2020 9:01 am

Zelf geen ervaring mee, maar wel begrijpelijk dat er naar gezocht en gevraagd wordt (bijvoorbeeld als je standby moet blijven voor je werkt, maar in 9 op de 10 gevallen niet opgeroepen wordt.

Dit kwam ik tegen op de Wish website ( komt sowieso van China) Botgeleiding IPX8 Waterdichte Bluetooth 5.0-headset HIFI Stereo-zwemhoofdtelefoon Ingebouwde 8 GB geheugen Draadloze sport-headset, vragen ze 48 euro voor en 12 euro verzendkosten, een andere aanbieder op die site 22 euro + 8 euro verzendkosten.
Het is allemaal China made en import spul, maar wie niet waagt.....Succes (gewoon even intypen in google 'zwemhoofdtelefoon')

Het bestaat dus wel.
Zelfs van een groot merk, JBL Endurance Dive, wel andere prijsklasse iets van een 80 euro.
https://www.triathlon365.nl/waterdichte ... -zwemmen/- dit zijn waterdichte MP spelers, maar de JBL heeft ook de bel funktie e.d. (eerder oortjes volgens mij te gebruiken met de telefoon https://suzannebrummel.com/2018/12/28/r ... ance-dive/, )

Plaats reactie