Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Welke helm?

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Ruben
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: SB Futura 101, Loftsails Oxygen 6.3 en Ka Koyote 7.4, Starboard Evo 80, Loft PureLip 4.0, 4.7, 5.2

Re: Welke helm?

Bericht door Ruben »

funride schreef: za dec 14, 2019 9:46 am Daarnaast geeft het mij zeker meer vertrouwen om dingen te proberen.
Dat is ook een erg belangrijk punt voor mij, hoewel dat eigenlijk niet zo werkt (want meer proberen is meer kans op jezelf slopen waardoor het risico niet echt afneemt), merk ik dat het mij meer vertrouwen geeft, zeker nu ik steeds hoger aan het springen ben en probeer te loopen (met de nadruk op proberen :lol: ) en andere tricks probeer waarbij je in gekke houdingen kan landen. Ik denk ook dat het met slalom wat minder aan de orde is, omdat je daar vaak dezelfde 'soort' crashes hebt, waarbij je meestal alleen het water raakt en überhaupt minder crasht. Belangrijkste is sowieso dat je je comfortabel voelt, want dan vaar je toch het beste en crash je het minste.

ultraprime
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: F2 Rave 84 + Rebel 75, STB 105, JP107, JP85, Naish Force V, Alpha & Combat, Maui Sails gieken
Contacteer:

Re: Welke helm?

Bericht door ultraprime »

Ik vaar sinds maart ook met een helm... voorlopig skate dingetje, op zoek naar wat moois.

Waarom nu een helm?
Stond begin maart knie diep in de branding ff te kletsen en opeens wordt m'n board teruggetrokken, omhoog gewipt en terug met de rail tegen m'n hoofd gesmeten!!!
Auw, bloed, 3 hechtingen bij de huisarts ☹🤕

En eerlijk gezegd in het verleden ook al eens een kite op m'n kop gehad....

Plaats reactie