Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Wetsuit te strak bij armen

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

higusi
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Wetsuit te strak bij armen

Bericht door higusi »

Ik heb de Prolimit Mercury TR Thermal Rebound 6-4. Ik ben er zeer tevreden over na 10 sessies. Ik heb hem wel een maatje groter genomen dan men quicksilver 5-4-3. Die zit ook te strak rond mijn armen ondanks de 3mm rond de armen. De prolimit is warm genoeg, ik windsurf vanaf 10 graden en flexibel ondanks zijn dikte. Geen problemen met de onderarmen.

baas
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Teveel, zie mijn profiel bij Interesses

Bericht door baas »

higusi schreef: za okt 17, 2020 9:12 pm Ik heb de Prolimit Mercury TR Thermal Rebound 6-4. Ik ben er zeer tevreden over na 10 sessies. Ik heb hem wel een maatje groter genomen dan men quicksilver 5-4-3. Die zit ook te strak rond mijn armen ondanks de 3mm rond de armen. De prolimit is warm genoeg, ik windsurf vanaf 10 graden en flexibel ondanks zijn dikte. Geen problemen met de onderarmen.
Oké interessant. Welke maat heb je genomen van de Prolimit. Hoe lang ben je? Prolimit valt erg breed rond de borst. Hoe groot is je borstomvang ?
Ik ben 189 86 kg en borstomvang 103. Ik pas strak in een MT. Lt past ook (heb ik normaal) maar dan wel ruim rond de buik onderrug en heupen.

Nieuw en droog zit de LT goed (op de aangegeven ruimte na) nieuw en droog de MT wat strak. Geen idee of de MT nog wat rekt?

oossie71
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Teamrider: Blacksheep
Surf spul: Point-7 AVboards Proboom
Contacteer:

Bericht door oossie71 »

De MT zal je echt veel te strak zitten. Een persoon van 189 en 86 heeft zeker geen maat M de MT is alleen bedoeld voor wie M te kort is.
Ik zou voor een L of een LT kijken als ik jou was, tenzij je een uitzonderlijk atletisch slank figuur hebt.

baas
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Teveel, zie mijn profiel bij Interesses

Bericht door baas »

https://www.prolimit.com/wp-content/upl ... 20-WEB.pdf

51/MT/98
Gewicht.
70-79
Lengte
183-190
Borst
100-106
Taille
80-86
Heupen
90-96

Lt
53/LT/102
Gewicht.
79-88
Lengte
188-196
Borst
106-111
Taille
85-91
Heupen
95-101

Prolimit is is stukkie breder dan andere merken.

Mijn maten. 86kg 189cm borst 103 taille 90 heupen 93

Plaats reactie