Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Verloren surfschoen haringvliet numansdorp

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
stylo
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Jp all ride 106 Liter, Jp freestyle/wave 77 en 85 liter. north sails zeilen

Verloren surfschoen haringvliet numansdorp

Bericht door stylo » wo jun 07, 2017 3:09 pm

Gisteren op 6-6-2017 heb ik één surfschoentje laten staan bij het haringvliet numansdorp. Bij het omkleden waar de auto's geparkeerd worden heb ik hem laten staan. Het is een nieuwe Prolimit schoen kleur zwart/wit.
Ik hoor graag als hij gevonden is :)

Kanarie
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Falcon 140, Magnum135, Ray111, Rocket125, Vector9.2, Sunray8.6, Hornet 7.2, Helcat6.2.

Re: Verloren surfschoen haringvliet numansdorp

Bericht door Kanarie » wo jun 07, 2017 10:14 pm

Wordt daar nog gesurft tegenwoordig? Vroeger was dit mijn vaste spot, samen met de bananenbaai.
De laatste jaren heb ik daar nooit meer iemand gezien.

In oktober ben ik het zelf nog eens gaan proberen in de bananenbaai, maar dat was geen succes.
Het water stond simpelweg te laag in de baai en ik kwam een betonnen blok tegen een stuk uit de kant, met als gevolg een flink beschadigde vin.

stylo
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Jp all ride 106 Liter, Jp freestyle/wave 77 en 85 liter. north sails zeilen

Re: Verloren surfschoen haringvliet numansdorp

Bericht door stylo » vr jun 09, 2017 6:55 pm

Bananenbaai kom ik bijna nooit. Maar bij Numansdorp is het echt nog steeds een top spot, dus ik snap niet dat jij er nooit meer iemand zie varen. Afgelopen dagen met zijn we daar toch lekker weze knalle met een mannetje of 6.

Maar ik denk niet meer dat mijn schoentje gevonden word. heb het nog gevraagt aan mede surfers, maar niemand iets gevonden... Dan maar weer nieuwe kopen :P

Plaats reactie