Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

>>>> GEZOCHT!!!! switchcam RAM F9 <<<<

Ben je opzoek naar tweedehands surfspullen? Plaats hier je advertentie

Moderators: RaymondW, christiaan1111, Marcel

Plaats reactie
gijsteeuwen
Deur-surfer
Deur-surfer

>>>> GEZOCHT!!!! switchcam RAM F9 <<<<

Bericht door gijsteeuwen » wo nov 14, 2018 9:06 pm

ik ben op zoek daar de twee switchcams van het zeil north sails RAM F9 uit 2009 ik heb het zeil gekocht maar nooit de onderste twee cambers er bij gekregen je kan natuurlijk zo gewoon varen maar wil de zet graag compleet hebben en voelen of het ook echt daadwerkelijk anders surft dus heb je ze in de schuur of op zolder liggen stuur me dan even een bericht alvast bedankt mvg gijs

ik heb ook nog een vraag nu ik het toch over dat zeil heb ik krijg bij dit zeil nooit lose leak trek er als een malle aan maar kom er gewoon niet
andere zeilen nooit problemen maar bij dit zeil moet ik gewoon extreem hard trekken heb in dat geval echt zon wiel nodig want anders kom ik er niet of moet ik wat anders doen het is een 7.8m2 uit me hoofd bijna 8 in ieder geval is dit uberhaubt bij dit merk met een blokje hout te doen of is het wat anders

RP6conrad
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 Sputnik, NP Slalomzeil
Contacteer:

Re: >>>> GEZOCHT!!!! switchcam RAM F9 <<<<

Bericht door RP6conrad » do nov 15, 2018 7:44 am

Heb je wel de juiste mast voor dit zeil ? Als de buigcurve niet past, komt dit niet goed. Ik heb hetzelfde probleem met een North Spectro, maar ook de verkeerde mast....

gijsteeuwen
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: >>>> GEZOCHT!!!! switchcam RAM F9 <<<<

Bericht door gijsteeuwen » zo nov 18, 2018 12:52 pm

RP6conrad schreef:
do nov 15, 2018 7:44 am
Heb je wel de juiste mast voor dit zeil ? Als de buigcurve niet past, komt dit niet goed. Ik heb hetzelfde probleem met een North Spectro, maar ook de verkeerde mast....
volgens mij wel maar zal er is naar kijken bedankt

Plaats reactie