Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact
Mooi man heeft de moves van zijn vader haha , gaat makkelijk zo te zien meer stabilitet dan op het water maar je moet niet vallen met hoge snelheid het is meer om de trucs te leren gaat Lloyd makkelijk af
Afgelopen zondag 14 december gesurft in Venhuizen/ Markermeer...
Helemaal niet koud gehad, en een lekker zonnetje.. Laten we dit weer houden in de winter..
Speedsurfen bij Herkingen 23 december 2014. 10 graden, af en toe zonnetje en stevige wind. In de ochtend weinig controle over de set maar na vinwissel en meer downhaul kwam de snelheid erin. Totdat ik een gijp inzette en met 59,7km/h voorover dook. Arm auw, ego gekneusd en zeil stuk.... Sessie over
Wel aantal PRs verbeterd, oa 2sec max (67,88 -> 67,97) en avg (60,01 -> 61,45)
Naast filmpje dit keer ook de muziek zelf in elkaar gesleuteld.
2 jaar geleden voor het laatst een filmpje online gezet. Nu dat weer eens opgepakt haha. Afgelopen zaterdag was redelijk epic op IJmuiden. Weliswaar een ontzettende low end sessie met het grote wavespul maar dat maakte het plezier er niet minder om.
Hopelijk vinden jullie het filmpje leuk. Enjoy & share the stoke!
Dank jullie wel. dat 'lekkere' boardje heeft 103 'flikka'litertjes.
Maar is ongev. te vergelijken met 98 witchcraftlitertjes.
Een fanatic 102L heeft meer drijfvermogen dan de flikka 103L van mij. Een Goya quad 104L heeft gevoelsmatig ruim 110liter vergeleken met de 103. Met de Goya kan ik gewoon mn zeiltje in alle rust mee ophijzen. Welk merk het juiste volume/liters vermeldt is mij nog niet duidelijk haha