Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Woonplaats te lang....?

Voor al je tips, suggesties, flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande het Forum, Windsurfing.nl en Surfspullen.nl.

Moderators: RaymondW, Marcel

Plaats reactie
Jeroen05
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Woonplaats te lang....?

Bericht door Jeroen05 » zo jul 22, 2012 12:50 pm

Ik hen wat spullen verkocht en weer bij gekocht en wilde dit veranderen in mijn profiel. Maar toen ik dit deed lukte het niet en stond er dat min woonplaats te lang is.... wat een totaal ander veld is en waar gewoon één woord staat... :-?

RJ
Techno293 trainer
Techno293 trainer
Surf spul: Tornado / Yamaha 60PK
Contacteer:

Re: Woonplaats te lang....?

Bericht door RJ » zo jul 22, 2012 1:16 pm

Een standaardforum heeft helemaal geen invulveld voor 'surfspullen'. De creatieve oplossing is om dan maar het invulveld van de woonplaats te hergebruiken voor het invullen van je surfspullen.

Wat de foutmelding probeert te zeggen is dat je teveel surfspullen hebt en je het met minder karakters op moet proberen te schrijven.

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Teamrider: North Fanatic ION
Surf spul: North Warp & Fanatic Falcon
Contacteer:

Re: Woonplaats te lang....?

Bericht door RaymondW » zo jul 22, 2012 8:58 pm

Een standaard forum kan dat anders oplossen, helaas is Woonplaats en Surfspullen in het verleden omgewisseld.
Dit is wel iets wat op de To-Do lijst staat maar aangezien het echt veel tijd en moeite kost staat het vrij onderaan...

Dus: we weten het en in de toekomst word het opgelost, tot die tijd helaas even een verkeerde foutmelding.

Plaats reactie