Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

woonplaats vermelding advertentie

Voor al je tips, suggesties, flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande het Forum, Windsurfing.nl en Surfspullen.nl.

Moderators: RaymondW, Marcel

Plaats reactie
Kuno Mooren
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: HTS - Gun Sails
Contacteer:

woonplaats vermelding advertentie

Bericht door Kuno Mooren » za dec 22, 2012 6:49 pm

Dag crew,

Is het een idee om in de policy van advertenties aan te geven dat plaats van afhalen gewenst is?
Ik vind het namelijk vervelend als er in een advertentie niet word vermeld waar de spullen kunnen worden opgehaald.
Als iemand uit Heerlen een board zoekt, maar blijkt na contact in leeuwarden te liggen, kan ik mij voorstellen dat degene die contact zocht niet veel trek heeft in een retour van 700 km.
als er gewoon bij iedere ad. een plaatsnaam staat (of regio als men geen paatsnaam wil posten)
regio -----> Provincie.

kan men al vrij snel een overweging maken.

mvg Kuno Mooren
Laatst gewijzigd door Kuno Mooren op zo dec 23, 2012 10:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.

osluis
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Veel te veel
Contacteer:

Re: woonplaats vermelding afvertentie

Bericht door osluis » za dec 22, 2012 7:30 pm

Kuno Mooren schreef:Dag crew,

Is het een idee om in de policy van advertenties aan te geven dat plaats van afhalen gewenst is?
Ik vind het namelijk vervelend als er in een advertentie niet word vermeld waar de spullen kunnen worden opgehaald.
Als iemand uit Heerlen een board zoekt, maar blijkt na contact in leeuwarden te liggen, kan ik mij voorstellen dat degene die contact zocht niet veel trek heeft in een retour van 700 km.
als er gewoon bij iedere ad. een plaatsnaam staat (of regio als men geen paatsnaam wil posten)
regio -----> Provincie.

kan men al vrij snel een overweging maken.
Vaak kan je bij het profiel van de verkoper al zien wat zijn/haar woonplaats is. Als dit niet vermeld is, is het inderdaad handig als het in de advertentie vermeld wordt.

Kuno Mooren
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: HTS - Gun Sails
Contacteer:

Re: woonplaats vermelding afvertentie

Bericht door Kuno Mooren » zo dec 23, 2012 10:06 am

bij de meeste staat het ook niet in het profiel.
vandaar dus :)

Plaats reactie