Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Verwijderen posts

Voor al je tips, suggesties, flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande het Forum, Windsurfing.nl en Surfspullen.nl.

Moderators: RaymondW, Marcel

Plaats reactie
watermonster
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Slalom 49, 59, 69 (85 en 63cm zijn nu in de maak :-)..) - Gun GS-R 5,6 tot 8,7
Contacteer:

Verwijderen posts

Bericht door watermonster » zo mar 10, 2013 9:14 pm

Beetje apart waarom er zomaar een post verwijderd wordt zonder dat je daar zelf van op de hoogte wordt gehouden. Het gaat dan om de laatste pagina (5) van Show your speedstuff die niet meer te vinden is. Apart!

Marcel
Beheerder
Beheerder
Surf spul: Fanatic / North Sails
Contacteer:

Re: Verwijderen posts

Bericht door Marcel » zo mar 10, 2013 9:45 pm

op verzoek van jadveder is "zijn" topic verwijderd wat door een moderator gesplitst werd.
Ik heb het show your speed topic laatste tijd niet gevolgd maar er zijn berichten verwijderd waarbij geen foto's van nieuw materiaal stond,
Het heet immers SHOW your speedtopic.
Mocht Watermonster dit niet bedoelen hoor ik graag wat er wel mist??

watermonster
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Slalom 49, 59, 69 (85 en 63cm zijn nu in de maak :-)..) - Gun GS-R 5,6 tot 8,7
Contacteer:

Bericht door watermonster » zo mar 10, 2013 9:57 pm

Jadveder schrijft iets over dat hij zijn Falcons binnenkort krijgt waarop iemand (weet even niet meer wie) iets vraagt van, 'hoezo nieuwe falcons, je had toch MXR besteld' vervolgens volgens mij nog een reactie van Jadveder wat de nodige vragen oproept en waarop MarcoB iets vraagt van 'dat vraagt om een nadere uitleg....' ik geef vervolgens een reactie van 'laat me raden, de boards worden pas over een (half) jaar geleverd'. Vervolgens kijk je een halve dag niet en kom je er 's avonds achter dat er een pagina met bovenstaande berichten is verwijderd (naar het schijnt eerst nog afgesplitst).

Er is werkelijk niks spannends te melden, er wordt niet geschoffeerd of wat dan ook. Dat er geen plaatjes bij staan is de reden van verwijderen niet want er zijn wel meer posts zonder plaatjes......topic kan je dan wel meteen met de helft inkrimpen.

P.

Marcel
Beheerder
Beheerder
Surf spul: Fanatic / North Sails
Contacteer:

Bericht door Marcel » zo mar 10, 2013 10:08 pm

Op verzoek van Jadveder verwijderd idd.
De vraag naar mXr kwam van mij, de uitleg bleef verder uit.
Indien vragen mbt de boards kun je Jadveder vragen, ik weet het niet.

Plaats reactie