Problemen bij inloggen kunnen gemeld worden via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is.
memberlist.php?mode=contactadmin

Topic en gebruikersaccount zomaar verwijderd?

Voor al je tips, suggesties, flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande het Forum, Windsurfing.nl en Surfspullen.nl.

Moderators: RaymondW, Marcel

Plaats reactie
kennethsurft
Deur-surfer
Deur-surfer

Topic en gebruikersaccount zomaar verwijderd?

Bericht door kennethsurft » ma aug 15, 2016 10:46 am

Gisteren heb ik een bericht geplaatst in de groep surfis generalis over hoe ik na jarenlange gewrichtsklachten van blessures ben hersteld en weer kan windsurfen zonder klachten.

Ik vind het heel vreemd dat dit bericht zomaar is verwijderd van het forum. Nog vreemder is dat ook mijn hele gebruikersaccount is verwijderd. :x

Mag ik vragen waarom dit is gebeurd? Heb ik soms bepaalde gedragsregels overtreden met mijn bericht?
Mijn gebruikersnaam is (of beter gezegd was) kennethpk64.

iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Re: Topic en gebruikersaccount zomaar verwijderd?

Bericht door iSonic » ma aug 15, 2016 8:57 pm

Ik heb het gemeld als spam. Misschien dat als gevolg daarom je account en topic verwijderd zijn.

Ik.zit als gebruiker in ieder geval niet te wachten op een eerste post van een andere gebruiker die meteen reclame is voor een methodiek die ik ook nog eens ver gezocht vind.

ronaldstout1
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Simmer freewave 105, Barracuda 77, 84 en 92 en veel freerace spullen

Bericht door ronaldstout1 » ma aug 15, 2016 10:22 pm

Vind het een vrij egoïstische gedachte als ik zo vrij mag zijn. Jij zit niet op zijn verhaal te wachten dus daarom maar verwijderen? Kennelijk ben jij kerngezond. Daar feliciteer ik je mee, want dat is zo veel waard. Maar jammer dat andere verhalen jou dan niet interesseren. Ik vind het Verhaal van iemand die door problemen al jaren De mooiste sport die er is niet kan uitoefenen, en dan door een oplossing dat wel weer kan, heel erg interessant. We hebben allemaal wel eens te maken met tijdelijke blessures waardoor we tijdelijk niet kunnen windsurfen. Dus we kennen de frustratie . Deze persoon heeft jaren zijn favo sport niet kunnen beoefenen en door een oplossing die voor hem werkt, kan hij dat weer. Dat is toch fantastisch ? Over de methode kan en mag je je twijfels hebben ( ik heb ook vraagtekens bij deze methode) , maar om het dan direct te verwijderen , ruikt naar Erdogan achtige praktijken, waar we in Nederland verre van moeten blijven ! Ik ben er dan ook op tegen dat zaken die niet beledigend, discriminerend, godslasterend oid zijn, direct verwijderd worden. Al is er maar 1 persoon die door het lezen van zijn verhaal geïnspireerd wordt, en daardoor mogelijk weer gaat surfen, dan is dat pure winst

iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door iSonic » di aug 16, 2016 5:29 am

Ik heb het topic niet verwijderd enkel gemeld. En ik ben het deels met je eens Ronald. Ik heb ook getwijfeld. Maar zo'n methodiek is ook gewoon iets waar je voor moet betalen en dus blijft het reclame. Zeker met directe vermelding naar website.

Esvelt
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: RRD Firemove 112ltr./Naish global 86ltr. Zeilen: RRD Evolution 7.2, Simmer Icon 5.7,Naish force 5.0

Bericht door Esvelt » di aug 16, 2016 7:32 am

ronaldstout1 schreef:Vind het een vrij egoïstische gedachte als ik zo vrij mag zijn. Jij zit niet op zijn verhaal te wachten dus daarom maar verwijderen? Kennelijk ben jij kerngezond. Daar feliciteer ik je mee, want dat is zo veel waard. Maar jammer dat andere verhalen jou dan niet interesseren. Ik vind het Verhaal van iemand die door problemen al jaren De mooiste sport die er is niet kan uitoefenen, en dan door een oplossing dat wel weer kan, heel erg interessant. We hebben allemaal wel eens te maken met tijdelijke blessures waardoor we tijdelijk niet kunnen windsurfen. Dus we kennen de frustratie . Deze persoon heeft jaren zijn favo sport niet kunnen beoefenen en door een oplossing die voor hem werkt, kan hij dat weer. Dat is toch fantastisch ? Over de methode kan en mag je je twijfels hebben ( ik heb ook vraagtekens bij deze methode) , maar om het dan direct te verwijderen , ruikt naar Erdogan achtige praktijken, waar we in Nederland verre van moeten blijven ! Ik ben er dan ook op tegen dat zaken die niet beledigend, discriminerend, godslasterend oid zijn, direct verwijderd worden. Al is er maar 1 persoon die door het lezen van zijn verhaal geïnspireerd wordt, en daardoor mogelijk weer gaat surfen, dan is dat pure winst

+1

iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door iSonic » di aug 16, 2016 8:14 am

Ach je kan er heel emotioneel over doen en helemaal op het gevoel in gaan en dan heb je gelijk. Rationeel is het iemand die een eerste post doet met een link naar een betaalde dienst en dat is reclame.

Daarnaast ben ik zeker niet kern gezond ik heb jaren met een zeer pijnlijke rug gelopen (hernia). Ben hiervoor ook een jaar uit de running geweest en kon geen 5 minuten staan en/of lopen zonder bij te moeten komen van de pijn. Ook daar ben ik na verloop van tijd vanaf gekomen al zal het altijd een zwak punt blijven. In die tijd waren er veel mensen die mij vertelden wat de "silver bullet" was. Ik geloof daar echter niet in. Ik denk meer dan het een combinatie van zaken is die tot herstel leidt en nooit een enkele methodiek die je volgt. Het is meer het geheel pad dat je door loopt.

Dus als je dan duidelijk wil maken wat je mee gemaakt hebt en hoe je tot herstel bent gekomen maak er dan een persoonlijk verhaal van en zet uiteen wat er allemaal gebeurd is. En kom niet aan met dit is het probleem en deze methodiek is de oplossing. Dat voegt niks toe.

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » di aug 16, 2016 8:37 am

Emotioneel vind ik het niet helemaal kies om desperate mensen met onbewezen wondermiddelen hoop te geven.
Ik mis nu wel een beetje de verwijderde link om mijn algemene principe te toetsen aan dit specifieke geval.
Rationeel ben ik het met iSonic eens dat binnenkomen met een, al dan niet goedbedoelde, advertentie haaks staat op wat een forum als dit behoeft.
Om het helemaal lekker elitair te maken: het zou helpen als een 'gerespecteerd forumlid' :P de claim van Kennethsurft zou staven. Dan word ik nog niet meteen enthousiast over het middel maar heb ik wel meer vertrouwen in de oprechtheid van de topic schrijver.

iSonic
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door iSonic » di aug 16, 2016 9:30 am

@Huug het gaat over een ademhalings techniek die een groot schala aan gezondheids problemen oplost. In het geval van de topic starter volgens mij artrose.

M@rcel
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Thommen Custom, Morpho Sails, AL360, RRD

Bericht door M@rcel » di aug 16, 2016 9:43 am

ronaldstout1 schreef:Al is er maar 1 persoon die door het lezen van zijn verhaal geïnspireerd wordt, en daardoor mogelijk weer gaat surfen, dan is dat pure winst
Kenneth ken ik niet, ken zijn topic niet, heb daarom geen oordeel over zijn motieven. Je reactie is te begrijpen en dat is nu net waar de mensen op in spelen, misbruik maken van de goedheid van mensen. Of minder populair gezegd, naïviteit.

Het opmerkelijk dat er gezien dit topic geen contact met Kenneth is geweest om te informeren naar zijn bedoelingen, hem te informeren wat wel en niet mag (verwijzing naar de richtlijnen) en de topic te verwijderen als het niet voldoet.
Laatst gewijzigd door M@rcel op di aug 16, 2016 9:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » di aug 16, 2016 9:52 am

iSonic schreef:@Huug het gaat over een ademhalings techniek die een groot schala aan gezondheids problemen oplost. In het geval van de topic starter volgens mij artrose.
Bedankt, al is mijn scepsis daarmee niet weggenomen.
Kom maar op met dat dubbelblind onderzoek dat aantoont dat het werkt.

Nelis
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Witchcraft V3.8 HSM KS3 4.3 - 4.9 - 5.5
Contacteer:

Bericht door Nelis » di aug 16, 2016 10:38 am

Waarom niet een mod reactie direct onder de first post van kennethpk64 met een uitleg van de regels en of ook een PM? :-?

coen76
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Witchcraft Chakra 114 & Chakra Custom 95 + ezzy (legacy/tiger/panther 7,5-6,0-5,2-4,7-4,2)

Bericht door coen76 » di aug 16, 2016 12:24 pm

die heeft er gestaan, iets met een forum storing en een backup die terug gezet was waardoor laatste topics en gebruikers waren verwijderd. Maar die reactie is weer weg.

Zelf vond ik het topic ook erg spam-achtig over komen.

Jeroensurf
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Surf spul: Hotsails 6.0 tot 3.4 Witchcraft Flextail 104 + V4 86 , div SUPS

Bericht door Jeroensurf » di aug 16, 2016 1:24 pm

Huug schreef:
iSonic schreef:@Huug het gaat over een ademhalings techniek die een groot schala aan gezondheids problemen oplost. In het geval van de topic starter volgens mij artrose.
Bedankt, al is mijn scepsis daarmee niet weggenomen.
Kom maar op met dat dubbelblind onderzoek dat aantoont dat het werkt.
Ik denk dat ook in een dubbelblind onderzoek mensen niet echt geneigd zijn te stoppen met ademhalen :wink:
aar sta er verder net zo in.

RaymondW
Beheerder
Beheerder
Zeilnummer: NED-160
Teamrider: North Fanatic ION
Surf spul: North Warp & Fanatic Falcon
Contacteer:

Bericht door RaymondW » di aug 16, 2016 1:41 pm

De storing had helemaal niets met de post te maken en er is zeker geen backup terug gezet.

Op de achtergrond loopt er anti spam software, en die kijkt naar user registratie, user posts, reactie van anderen etc etc.
Deze post is meegenomen door een positieve spam markering.

Ik heb via email contact gehad met Kenneth en hem aangeboden eea te controleren voordat de post wederom verwijderd word.

Plaats reactie