Na een tijdje te hebben gezocht deze sticky gevonden, tijd om me voor te stellen
Hier geregistreerd als Citruspers (zeg maar niks), in het echte leven bekend als Marijn (en soms ook citruspers...), en ben 17 jaar.
Ben op mijn 12de begonnen met surfen toen ik op vakantie was in Zeeland (camping de Schotsman), ontmoette daar een stel leuke mensen die toevalligerwijs uit hetzelfde dorp kwamen als ik. Ze raadden me aan te gaan windsurfen, en met wat aanmoediging van mijn ouders (die vroegah ook gesurft hadden) les genomen. Ik was meteen enthusiast, heb de hele vakantie lekker gesurft.
Na de vakantie via sites als marktplaats gratis surfspullen gevonden (lees: ouwe meuk): plank/kastdeur van 20 kilo, knoopgiek, en toebehoren. Daarna nog een paar keer gesurft maar het zwakte af...
Na 4 jaar niet te hebben gesurft kwam ik weer in contact met de mensen van 4 jaar geleden, en planden we onze vakanties samen (afgelopen zomervakantie) (weer naar de schotsman). Bij aankomst 1x "gesurft" met de ouwe meuk, en besloten dat dit echt niet meer ging. Ouders lief aangekeken (een scholier met geld, wat dacht je?), en nieuwe spullen gehaald. onder deze post zal ik een paar plaatjes toevoegen, van oud naar nieuw
In de vakantie 3 weken non-stop gesurft, en later ook nog, en het surfgevoel is er nog helemaal ^_^
Het enigste probleem is eigenlijk het geld, sinds ik 90 euro heb op moeten hoesten voor een goede trapeze heb ik geen geld meer voor een nieuw groter zeil. 5 M2 is op zich prima op een meer als het Veerse meer, maar op strand Nulde heb je w.m.b toch een groter zeil nodig (of meer wind).
Verder nog wat info over me: ik ben wel eens omschreven als Tafeltennis-ICT-Windsurf-dude, wat in mijn ogen een vrij aardig beeld geeft van me. Computers zijn mijn hobby, windsurfen mijn passie
Dat is het wel zo'n beetje, hoop hier vooral gezelligheid en tips te vinden, en zo te zien gaat dat helemaal goed komen. In ruil heb ik vooral gezelligheid te bieden (ik ben nog niet zo'n hele goede windsurfer), maar als je nog eens een PC-vraagje hebt kan ik je denk ik wel helpen