Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Na jaren weer op het water (en van vroeger naar nu).

Speciaal voor de beginnende en herintredende windsurfer.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
rvdhorst
Freeride pro
Freeride pro

Re: Na jaren weer op het water (en van vroeger naar nu).

Bericht door rvdhorst » wo nov 01, 2017 10:25 am

Naishman schreef:
wo nov 01, 2017 12:00 am
In 2006 was ik er nog wel van overtuigd, m`n zoon was geboren en vlak daarna als Naishman zijnde toch een Naish Ripper al voor hem aangeschaft voor de toekomst.
:lol: :lol: :lol:

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Naish Competition Wave 8'3"+8`5"&Supercross 264-Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-5.0-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Bericht door Naishman » wo nov 01, 2017 11:01 am

Geen spijt van trouwens hoor, sinds vorig jaar surft hij en z`n kleinere zussie daar af en toe op met een klein 2,5 kids zeil 8)
Heb het board zelf alleen nooit geprobeerd :silent:

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Naish Competition Wave 8'3"+8`5"&Supercross 264-Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-5.0-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Bericht door Naishman » do nov 02, 2017 11:24 pm

Zat m`n oude berichten nog eens terug te kijken en blijkbaar heb ik in 2008 en 2009 een keer of 3 gevaren.
In 2011 ook nog een keer of 2.
En ik weet dat ik wel eens m`n spullen in de auto heb gegooid `s avonds om er daarna achter te komen dat de wind was gaan liggen voordat ik op de stek was.

Ook nog eens zitten denken aan de oorzaken.
En veel dingen vielen net samen.

Naast de trouwerij in 2005 en geboorte van m`n zoon in 2006 werd ook het grijs rijden afgeschaft.
Dus bus eruit en niet meer dagelijks ermee naar m`n werk met alle spullen bij me.

Wilde ik nu gaan surfen dan moest ik eerst naar huis, alles ophalen, naar de surfstek etc. etc. etc.
Ook dat verkleint de mogelijkheden.
Daardoor was ik vaker thuis en veel meer bezig met m`n andere hobby.

In 2007 verhuist, dat vreet tijd. Toen dacht ik nog, 'mooi ik ga dichter bij het water wonen (Huizen) dus ben ik er sneller en ga ik vaker surfen' niets is minder waar, er was geen toename in m`n surfdagen. 0 + 0 = 0 ............

In 2009 werd de kleine meid geboren, toch ook weer een belasting erbij.
Nog steeds veel met het modelvliegen bezig en dat werd eigenlijk alleen maar meer, groter etc. etc. etc.

Maar ondanks dat heb ik nooit afstand durven doen van m`n spullen, heb in die tijd jammer genoeg wel m`n Naish Competition Wave 7'10" verkocht waar ik zo naar op zoek ben geweest en speciaal voor mij was besteld (dankzij een bevriende surfwinkel eigenaar waar ik tussen 2000 en 2005 wat werk voor deed).
Maar ik ging al amper surfen en dan nog gebruikte ik hem amper, tevens was ik een paar kilootjes meer gaan wegen wat voor dat boardje niet echt positief uitpakte.

Maar de rest heb ik altijd gehouden, nooit afstand van durven doen.
En toch liep ik weleens de schuur in en zat ik te mijmeren om alles te verkopen omdat ik wat wilde voor m`n vliegtuigen.
Maar toch nooit gedaan omdat het toch alles bij elkaar amper wat op zou leveren en ik er nog te veel aan gehecht was.

Het was, en is, ook te mooi spul om weg te doen.
Heb daarvoor moeite gedaan om een mooi setje bij elkaar te krijgen en dan zou ik het gaan verpatsen?

Echt niet, dus alles lag mooi opgeslagen in de schuur wachtend op betere tijden..................................................

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » ma dec 18, 2017 10:53 am

En die beter tijden die kwamen.

Het heeft altijd wel ergens onderhuids gekriebeld maar kwam er niet echt uit.
Tot een kleine verandering in de hobby sfeer wat serieuzer werd.

Ik zat dus al heel veel in de modelvliegtuigen, dit werd alleen maar sneller en groter. Maar hetgeen wat ik nog niet had gedaan was vliegen met modelturbines.
Ook daar mee begonnen en dat groeide zo uit dat ik in 2013 een webshop ben begonnen naast m`n werk met alleen maar onderdelen, modellen en turbines op dit gebied.
Zaakje loopt goed en ben er erg druk mee.

In 205 waren we op vakantie met de caravan op Port Zelande, heerlijk dicht bij het water en zee.
Prima vakantie gehad, weekend tussendoor naar een modelvliegmeeting geweest in Belgie om te vliegen en week 2 waaide het een aantal dagen wel heel lekker.

En toen kwam de onderhuidse kriebel naar boven en had ik gewoon m`n spullen moeten gaan halen en gaan surfen.
Maar toch deed ik dat niet, maar de kriebel had z`n kop op gestoken en dat kon maar 1 ding betekenen.

Maar het heeft toen nog bijna een jaar geduurd voor er iets echt ging gebeuren.

De oorzaak hiervan was toch altijd wel weer het vervoer, maar hier kwam half 2016 verandering in.
M`n modelbouwzaakje groeide nog steeds en ik was het zat om met de aanhanger achter de auto te rijden, daarnaast zou een 2de auto wel handiger zijn, en een bussie nog veel handiger.

Dus ik ben op zoek gegaan naar een bussie voor de zaak en deze gevonden.
Nu stond ik weer op eigen benen :D
Kan ik weer gemakkelijk gaan en staan waar ik wil en al m`n zooi meenemen zonder er steeds mee te moeten sjouwen.

Heb de bus zo ingericht dat tijdens het seizoen de jet onderin staat en al m`n surfspul bovenin, kan dus beide hobby`s goed combineren zo.

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » ma dec 18, 2017 1:02 pm

Nu zijn we weer beland bij het begin van dit draadje september 2016. dat gaan we dus niet helemaal meer herhalen.

Dit jaar al weer een paar keer heerlijk in het water wezen spelen, nog steeds te weinig maar dat moet alleen maar weer beter worden voor 2018.

Het virus heeft weer volledig zijn kop opgestoken, dit jaar ook wat uitrusting aanpassingen gedaan.
Boardje erbij wat zeilen erin en eruit.

De set ziet er nu als volgt uit:

Boards:
2003 Naish Supercross 264 112 ltr
2003 Naish Competition Wave 8`5" 86 ltr
2002 Naish Competition Wave 8`3" 73 ltr

Vinnen:
Naish Supercross 32cm
Naish Freeride 24cm
Naish Competition Wave 8,50"
Naish Competition Wave 8,25"

Zeilen:
2011 Naish Force 6,2
2011 Naish Force 5,3
2011 Naish Force 5,0
2001 Naish Hokua 4,9 (mag weg)
2001 Naish Hokua 4,3
2000 Naish Edge 3,5

Gieken:
Naish Slalom 170-220cm SDM
Naish Wave 135-185cm SDM (mag weg)

Masten:
Naish Firestick 430/2 21 RDM
Xenon Wave XR C-20 400/2 19 SDM (mag weg)

Morgen ga ik het volgende nog ophalen:
giek: Naish CT Wave 135-185cm RDM
mast: Unifiber C-80 400/2 19 RDM met verlenger

Deze komen in de plaats van de huidige wave giek en 4mtr mast zodat ik alles op RDM heb (behalve de grote giek maar daar heb ik een adapter voor).

En ik ben nu nog op zoek naar de kleinere maatjes 2011 Naish Force zeilen voor een schappelijk prijsje, kleur maakt niet uit maar deze zijn moeilijk te vinden :-(
Had er bijna 2 uit Australië kunnen halen maar die waren net weg :cry:
Nu nog contact met iemand in Argentinië maar dat vlot niet zo.

Weet wel en nieuwe te liggen maar daar vindt ik de prijs wat te hoog van vooralsnog,maar wie weet tzt.
Tevens zoek ik nog een maatje erboven, de Session 6,7 zou daar geweldig voor zijn, maar vind die maar eens........

Naja, we zoeken rustig verder, heb er tijden over gedaan om toen een Naish CW 7'10" te kopen en dat is ook gelukt uiteindelijk.

Laat mij maar met dat 'oude' spul rondknallen, de fun is er niet minder om en die doodskoppen maakt het alleen maar meer ;-)

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do jan 18, 2018 10:19 am

Het waait, correctie, het STORMT!!!!, en ik word gek.
Wil graag surfen maar moet ook om mezelf denken, misschien na de piek ff een uurtje kijken hoe koud het is.

Naja, de zoektocht loopt gestaag, elke week (of vaker :roll: ) kijken of ik ergens al de kleinere Force zeitjes uit 2011 tegen kom.
Maar dat schiet niet op.

Ondertussen al wel een setje van mij te koop staan: viewtopic.php?f=22&t=13898475 is dat alvast weg.

Gisteren kwam ik een Naish Boxer SL tegen op MP, mhhh, 7.0 kan op een 430 RDM mast en mijn Naish slalom giek kan dan ook makkelijk aan.
Bod gedaan, klein beetje hoger zijn we uit gekomen, dus die moet ik binnenkort maar eens gaan halen.

Kijken of ik dan vaker even op het water ga staan met de Supercross 264 eronder, lekker cruisen, dat kan ook korter bij huis dus goed excuus om soms even snel even een uurtje te gaan.

benieuwd hoe dat bevalt.

Zo ziet die er trouwens uit:
Afbeelding

Yep ik weet het, geen doodskop :-? , dit is een 2010 versie, de 2011 moet het wel hebben maar ja, vind diemaar weer eens.
Af en toe moet je iets minder willen, en wie weet, kan er altijd 1 in tekenen :+

Maja, deze kwam er even tussendoor, had wel iets van ik wil nog wel een maatje boven m`n 6.2 gewoon omdat ik dan misschien toch stiekem iets vaker naar het water ga (althans wil gaan) maar om dan een 460 mast er weer bij te nemen. Daar had ik geen zin in.
Maar als het op een 430 RDM kan waarom niet.

Kijken hoe deze bevalt met 2 cams.

De zoektocht gaat echter nog steeds door naar de 2011 Forces.

Weet dus een nieuwe blauwe 4.2 en een gele 4.5
Ga ik voor de 4.5 dan zou ik de 5.0 erbij houden omdat het gat tussen 5.3 en 4.5 te groot is. Echter is het dan het gat naar 3.7 ook weer vrij groot :roll:

Neem ik de 4.2 dan past dat nog aardig onder m`n 5.0 om voorlopig mee te doen maar een 4.7 zou dan beter zijn en dan de 5.0 er uit.
Dan zou ik de ideale range hebben denk ik zo.

Ah blijft leuk zo dat windsurfen :D

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » wo jan 24, 2018 11:04 pm

Afbeelding
O wat was dat lekker, na de storm van afgelopen week had ik zo`n zin om weer te gaan surfen en vandaag was er een mooie dag voor.

Had vanmiddag jammer genoeg verplichtingen maar kon om 14:10 eindelijk op weg.
Ik ben blij dat ik weer de trip naar Schellinkhout heb gemaakt dat was het zeker waard.

Kwam rond 15:15 aan en het zag er best wild uit, ook gezien de kleinere maatjes die er gevaren werden.
Dus de Competition Wave 7'3" en de Hokua 4.3 klaargelegd, lycra met hoodie aan, pak aan, en gaan (nope geen handschoenen en schoenen).

Het gaan was in het begin wat minder, kon niet geheel de goede trim vinden. Andere giek, andere mast en eigenlijk net even teveel wind voor een 4.3 wat het wat lastiger maakte.

Maar uiteindelijk een goede trim gevonden voor zover de harde toch wat vlagerige wind het toe liet.

Het ging best, aardige klotsbak recht maar verder prima te varen, af en toe was het genoeg geweest voor de 3.7
Temperatuur was lekker, kreeg het zelfs warm met de lycra eronder, die muts eraan was met die regen helemaal lekker.
Enkele keren erin gevallen maar geen centje pijn (kou dus).

De handen hebben het helemaal niet koud gehad, de voeten koelden op den duur wat af maar nog steeds prima gevoel erin, heb erger meegemaakt.

Om 17:15 eraf gegaan, de wind werd toen al wat vlageriger en minder.

De gebruikte 4.3 stond te koop (samen met de 4.9 een mast en giek) en de geïnteresseerde kwam uit Hoorn dus dat kwma mooi uit.
Deze is alles op komen halen dus daar ben ik ook vanaf.

Na deze sessie heb ik nog even een ommetje gemaakt om m`n zeilen setje verder uit te breiden.
Heb er nu een Naish Boxer SL 7.0 uit 2010 bij :cheer:

En nu ik een groot gat heb van 5.0 naar 3.7 heb ik ook de blauwe Naish Force 4.2 uit 2011 maar besteld in Engeland :cheer: :cheer:
Denk dat die volgende week wel geleverd word.

Kijk da`s nog eens een goed begin van 2018 :mrgreen:

WhiteofHeart
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: F-ONE
Surf spul: JP/Severne/Foils!

Bericht door WhiteofHeart » do jan 25, 2018 3:47 pm

Lachen om je dagboek te lezen! Ik ken dat wel, dan heb je gewoon een goede sessie gehad en dan wil je dat met de hele wereld delen ;).

zeldenrust
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Veel oude meuk dat het nog prima doet

Bericht door zeldenrust » do jan 25, 2018 8:54 pm

Superleuk om te volgen. Krijg ook al weer zin. Van mij mag de temperatuur wel eerst naar de dubbele cijfers.

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do jan 25, 2018 9:46 pm

Gisteren waren het dubbele cijfers :wink:

Was ook prima te doen met blote voeten en handen, en die lycra met muts onder m`n 5/3 pak was helemaal geweldig. Dat verschil merk je echt.
Ook omdat mocht je het water inklappen je pak niet volloopt via de nek en je hoofd niet afkoelt (al was het gister al amper nodig met die temperaturen) maar ook wel heel lekker tegen de regen.

zeldenrust
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Veel oude meuk dat het nog prima doet

Bericht door zeldenrust » vr jan 26, 2018 9:57 pm

Helaas met 1 zieke en 2 collega's op vakantie zat een middagje spijbelen er voor mij deze keer niet in. Ondanks de dubbele cijfers

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do feb 01, 2018 11:16 am

Vandaag een spiksplinternieuwe Naish Force 4.2 uit 2011 mogen ontvangen.
Super blij mee:
Afbeelding

Zat ook nog een mooi stickersetje bij:
Afbeelding

Denk dat die Naish skull maar op de Naish Boxer SL 7.0 gaat dan ben ik ook daarmee herkenbaar :lol:

Nu nog eens een keer een 4.7 op de kop tikken dan zou de 5.0 er op zich wel uitkunnen dan heb ik een mooie Force setje met 1 Boxer SL daarboven (en misschien dan ooit nog eens een Force 3,7tje ofzo :silent: )

christiaanvanmeurs
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: F2 air, Naish Kaholo 6.9, Nalu 5.7, 4.7, Hokua 3.7, RRD Goldstripe
Contacteer:

Bericht door christiaanvanmeurs » wo feb 07, 2018 9:53 pm

Leuk topic. Ik zou mijzelf geen 'Naishman' kunnen noemen, maar moet toch ook bekennen dat ik als 'herintreder' enkel beschik over Naish zeilen. Prachtig spul. Al heb ik dan de hele oudjes; een Nalu 5.7, 4.7, Hokua 3.7 en een Kaholo 6.9. Allen van rond 1996 schat ik zo. Maar ik blijf er lekker op doorvaren! Nu nog zo'n boardje...

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » wo feb 07, 2018 10:45 pm

Nice :D
Altijd goed herintreders.

De Nalu en Hokua`s had ik hiervoor, prima zeiltjes en doen ook nog prima mee, niets mis mee om lekker mee door te varen.
Deze boardjes komen ook nog geregeld voorbij voor een paar euries, de 1 iets beter dan de ander.

Staat nu ook nog een Mistral Naish 8'2" op MP, dat is ook al zo`n heerlijk boardje, ik kan me nog bedwingen omdat ik dan liever voor een Competition Wave 8'2" uit 2003 zou gaan. Die moet er zijn in NL, heb er ooit 1 in m`n handen gehad lang, lang geleden.

Of de CW 8'1" uit 2002 die kwam ook eens voorbij op MP, maar da`s met de symmetrische striping op de bovenzijde en de uitvergrote skull op de onderzijde.
Ik vind de 2003 versies mooier en dan zouden de modellen ook gelijk zijn en van het zelfde jaar met de Supercross van 2003.

Maja, maar 6ltr minder als m`n huidige 8'3" da`s ook niet zo`n verschil maar wel wat lekkerder als het harder blaast.

Oeh, vaart er hier iemand nog met de Competition Wave 7'10"? Zijn er toen 2 speciaal besteld voor de NL waarvan 1 voor mij.
Heb ze nooit meer gezien daarna :cry:

Mhhhh, klinkt wel een beetje eng allemaal :roll:

Maar eerst nog een Force 4.7 zien te vinden :+

DAMNNNN, deze kou is niets voor mij, ben 'pas' nog weggeweest maar wil weer surfen. Word onrustig van dit getype over boards en zeilen :evil:
Laatst gewijzigd door Naishman op do feb 08, 2018 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

eckerdt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: van alles en nog wat

Bericht door eckerdt » do feb 08, 2018 3:03 pm

Naishman schreef:
wo feb 07, 2018 10:45 pm
Maar eerst nog een Force 4.7 zien te vinden.
Zoiets?http://www.surfspullen.nl/index.php/cat ... -force-4-7

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do feb 08, 2018 3:08 pm

Nope, verkeerde jaar 😏

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » wo feb 14, 2018 11:46 pm

Vanavond een gele Naish Force 3.7 uit 2011 op de kop weten te tikken :mrgreen:

Er komt ook een rode 4.7 als het goed is met de post.

Maar die was zo laag geprijsd dat als het een stuk opgerold worteldoek is in een zak ik nog niet mag klagen :silent:

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do feb 15, 2018 9:40 am

En dit is dus die 3.7:
Afbeelding

Kapitein Rob
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Angulo boards powered met P7 ACX en Simmer zeilen 2016

Bericht door Kapitein Rob » do feb 15, 2018 2:44 pm

Naishman schreef:
do feb 15, 2018 9:40 am
En dit is dus die 3.7:
Grrrrrrrr......., die had ik toentertijd ook graag willen hebben😌

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do feb 15, 2018 3:38 pm

Hee Rob,

wie zoekt zal vinden.

Al was ik niet naar deze op zoek maar naar een 4.7 echter iemand tagde een vriend van hem op mijn faceBook bericht en toen was het binnen 1 dag rond.

Mag m`n Edge 3.5 eruit.

Nu nog even afwachten op die rode 4.7 wat is en of er überhaupt iets komt.
Maar als dat wel zo is dan mag de 5.0 er uit en ben ik klaar met mijn zeilensetje.

Nu temperatuur nog iets en dan moeten we snel weer eens gaan.

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » ma mar 12, 2018 10:32 am

Bijna een maand verder en nog geen rode 4.7 gezien, ook geen rol worteldoek ;(
Denk dat ik daar dus naar kan fluiten ondanks bijna dagelijks contact :evil:

Naja, het was al ingecalculeerd, prijs was ook dusdanig dat ik de gok maar nam wetende dat het wel eens niks kan worden.

Dus mocht iemand nog een 4.7 weten rond te slingeren? Ik houd me aanbevolen :+

eckerdt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: van alles en nog wat

Bericht door eckerdt » ma mar 12, 2018 8:35 pm

Had je besteld in het buitenland oid? Misschien wel handig om te delen met anderen ter voorkoming van verdere oplichting.

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » ma mar 12, 2018 8:45 pm

Hij opereert onder de naam Dave Stiks, of Peter maar met mail adres feleronn@gmail.com
Schijnt er al enkele opgelicht te hebben, hij heeft blijkbaar net datgene wat je zoekt voor een schappelijke prijs.

Op Dailydose is er ook een draadje over hem.

Na enkele mailtjes had ik al wel het idee dat het wel eens niks kon worden maar het bedrag was nou ook weer niet zo hoog dat ik de gok niet wilde wagen.
Ik hoop dat ie er lekker van is gaan stappen, een biertje of 15 heeft ie er wel van kunnen nemen ;-)

WhiteofHeart
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: F-ONE
Surf spul: JP/Severne/Foils!

Bericht door WhiteofHeart » do mar 15, 2018 6:09 pm

Volgensmij vind je verzamelen bijna even leuk als varen ;). Ik heb ook wel eens temaken gehad met een oplichter, balen is dat.... Ik vind het wel grappig dat je alleen om de schedels allemaal alweer vrij oude zeiltjes bij elkaar probeert te verzamelen hahah. Als ze in mooie staat zijn doen ze natuurlijk nagenoeg niet onder voor een 2018 ;).

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » do mar 15, 2018 7:59 pm

Nou vaar liever dan ik verzamel, is een stuk goedkoper :wink:
Alhoewel, elke maat is ook wel leuk :9~ (Zeg wel steeds dat de 5.0 eruit mag als ik een 4.7 heb gevonden maar weet dat nog net zo niet :roll: ).

Tja, wat is vrij oud. M’n boards zijn ouder. En leeftijd doet er niet toe, het gaat om de
En deze zeiltjes zijn nieuwer dan de 2000 modellen waar ik mee voer.

En verwacht niet dat ik het verschil heel erg zal merken tussen 2018 en 2011 (behalve in m’n portomonee dan :wink: ).

Verschil met m’n oude rond 2000 zeiltjes was wel op zich wel wat merkbaar maar een lichtere RDM mast speelt daar ook wel weer bij mee.
Maar de fun was er niet minder om met die oude zeiltjes.

Net zoals ik lekker met die 2004 boards blijf rondknallen :+

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » vr mar 16, 2018 3:23 pm

Mhhhhh, zou ik dan toch een beetje verslaafd zijn aan de skull en verzamelen???

Ik ergens eind vorig jaar een Naish CT Wave giek gekocht uit het jaar 2010, deze:
Afbeelding

Deze giek heeft een iets kleinere diameter dan mijn oude Naish Wave en huidige Freeride giek en ook de vorm is wat anders ('breder' aan de voorzijde).
Dus ik had mezelf eigenlijk al voorgenomen om als er een keer een Freeride versie van deze voorbij zou komen ik die misschien toch maar eens aan moest gaan schaffen.

Nou kwam deze afgelopen week voorbij op MP bij surfcenter.nl maar er waren wat zaakjes die ik eerst nog moest regelen.
Maar uiteindelijk wilde ik die giek wel hebben maar ja, te laat, al weer weg :-(

Er werd mij door Jack een Aeron aangeboden maar ja, daar heb ik geen interesse in :roll:

Ineens krijg ik fotootjes van een mooie grijze Naish giek opgetuigd aan een zeiltje in de zaak. Gaat het om een nieuwe Naish CT Freeride 160-210 uit 2011.

Met een skull op de giek, "AAARRRRGGGGHHHHH, WAT DOE JE ME AAN!!!!!".
Afbeelding
Afbeelding

Die giek dus maar besteld, jammer genoeg had hij de wave versie er niet van liggen (of gelukkig maar), naja, wie weet kom ik die ook nog wel een keer tegen :silent:

Zou ik echt verslaafd zijn :-? :-? :-? :-?

WindM
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou manta 75 ('11) Starboard Carve 105 ('07) EzzyLion 7.5 NPV6 6.5 NaishRedline 5.6 LoftOxygen 4.6

Bericht door WindM » vr mar 16, 2018 7:23 pm

Wij hebben hier ook een Naishman ;)
Bijlagen
2490950E-E378-4493-8052-7D521468B743.png

oossie71
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: TORQ Fitness Benelux + Flikka
Surf spul: Flikka SL88 SL103 Thruster83 P7 AC-One MUF Chinook
Contacteer:

Bericht door oossie71 » za mar 17, 2018 9:26 am

haha doet Jack goed bij Surfcenter!
Hij hielp me uit de brand voor mn surftrip met een 460mast, top gozer is het.

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Contacteer:

Bericht door Naishman » za mar 17, 2018 11:07 am

En zojuist op m’n werk binnen gekomen.
TOP service :thumbup:

Reindt
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt » za mar 17, 2018 4:04 pm

Zeg jij hebt alles van Naish, heb je erdan ook een pak van of zijn die er niet?
Dan zou ik jou geval helemaal het water niet op durven 😂😂😂

Plaats reactie