Vandaag de taxi gepakt naar Ponta Sino de uiterste zuidpunt van het eiland. Met iets meer vergevingsgezinde golf wilde ik de vakantie wel beginnen. Vol vloed en.... Een takke end lopen van de weg naar strand.. Ijmuiden is er niks bij. Maar de 25 graden en surfshorts icm lycra maakten veel goed

Bijna twee uur gesupt en omdat het een landpunt is komen er twee swells samen. Ook was er weer wat wind opgestoken en mijn gebrek aan sup uren, trifin setup, toch wel behoorlijk wat rotsen en het feit dat ik alles backside moet pakken maken het niet makkelijker. Maar toen ik de sets doorhad en op de juiste lag was het weer erg erg gaaf. Golf is supersnel steil en diagonaal in peddelen een must! En de kracht van de meter golf is ongekend zoveel power! Heerlijk backside ritten gemaakt en twee keer weer frontside terug naar het schuim.... Jihaa!. Morgen weer sup maar mss andere spot... Alibaba lijkt prima met hoog water maar ik moet ook afstemmen met mijn achterban. Vanaf volgende week woensdag gaat de wind aan en dan is Ponta wel een optie. Voel me meer op gemak op windsurf set dan sup. To be continued met beeld!