Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Woensdag 16 jan - Wijk aan Zee

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
ultraprime
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: F2 Rave 84 + Rebel 75, STB 105, JP107, JP85, Naish Force V, Alpha & Combat, Maui Sails gieken
Contacteer:

Woensdag 16 jan - Wijk aan Zee

Bericht door ultraprime » di jan 15, 2019 6:23 pm

Vandaag al even ingevaren, klaar voor Woendag met dan mooi sideshore
Het ging net op wijk. Windrichting <250grd. Lastig naar buiten varen, t/m de 2e bank net ff te weinig wind. (Steeds ff waterstartje tussendoor ๐Ÿค”)
Daar achter mooie grote schuivers๐ŸŒŠ!!! Masthoog zat er ook wel tussen. ๐Ÿ˜ƒ
Van 13u tot 14u30 met 5.3 en 84l Rave.
Tot morgen!

Stefan Kostense
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Quatro KT quad 69, M Twinzer 76, JP TQ 83, Combat 3.7 - 5.2, Atlas 5.8 Xcite ride 120, Ezzy 7.5

Re: Woensdag 16 jan - Wijk aan Zee

Bericht door Stefan Kostense » di jan 15, 2019 7:37 pm

Ben der bij!

ultraprime
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: F2 Rave 84 + Rebel 75, STB 105, JP107, JP85, Naish Force V, Alpha & Combat, Maui Sails gieken
Contacteer:

Bericht door ultraprime » wo jan 16, 2019 10:36 pm

Dagje harde wind op wijk! Eerst even warm gelopen... mast shim laten vallen, ff terug over het duinpad๐Ÿ™ˆ, ook nog verkeerde mast gepakt, ff terug over het duinpad ๐Ÿ™ˆ 13u eindelijk aan het varen, out of control! Strakker de 4.2 en daarna nog een keer strakker! Maar nu stond ie perfect. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Grote bakken ๐Ÿ’จ๐ŸŒŠachterop. Soms gewoon naar beneden laten vallen en 8 slingers op de golf maken ๐Ÿ˜‹ En naar buiten toe als schans kunnen gebruiken โœˆ
Na 2,5u wel een beetje op in de armen ๐Ÿ˜‚

Jeroensurf
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Teamrider: Zuidwest6
Surf spul: Hotsails 6.0 tot 3.4 Witchcraft Flextail 104 + V4 95, div SUPS

Bericht door Jeroensurf » do jan 17, 2019 9:25 am

Voor mij was het woensdag eigenlijk studiedag, maar de avond/nacht ervoor lang doorgestuddddderd dus middags ik vond dat ik middags wel een 2 uurtjes kon varen :)
Op advies van Pruim 4.3 gepakt en met dank aan de aflever-op-locatie-service van Kees de Krom meteen zijn oude maar voor mij nieuwe V4 95l kunnen pakken. :9~ :9~
Mijn kleine waveboard was altijd 86l en de V4 vind ik geniaal, maar is met mijn 92-93kg en dan nog de nodige winterzooi erbij aan aan wel een duikbootje zodra een vlaag ophoudt.
met de V4 95l en 4.3 stond ik in het begin tegen het overpowerede aan, maar had nog steeds volle controle.
daarnaast makkelijker varen doordat ik net ff wat minder snel stil viel en iets meer drive op de golf wat het leven net dat stukje makkelijker maakt.
Doordat de zee wat rommelig was en er weinig lijn in de golven zat was het niet zo goed als ik had gehoopt/verwacht maar toch een paar erg lekkere ritjes gehad incl 2x een lekkere aerial dus uiteindelijk wel met een grote grijns het water af.

Plaats reactie