Een over welk horloge heb je het dan?

Moderators: christiaan1111, Jurjen
Tomtom spark 3 cardio. (Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar mijn bericht was een reactie op sannetje)
Wtzze schreef: ↑di jul 24, 2018 8:19 am Goedemorgen allen,
Ik heb mijzelf gisteren een ambit3 cadeau gedaan, maar kom er nog niet uit hoe ik hem in moet stellen voor het surfen. Ik heb mijzelf aangemeld bij movescount en de app op m'n telefoon staan. Volgends mij moet er nog een app op het horloge komen, maar daar kom ik niet uit.
Wow, ik vind het krankzinnig veel geld voor zo'n gadget. Hoef ik niet lang over na te denken.
Dus wat is jouw voorstel? Of hou je gewoon niet van gadgets? Al die horloges hebben een (pittig) prijskaartje toch?Ron Gijzen schreef: ↑vr sep 04, 2020 2:38 pmWow, ik vind het krankzinnig veel geld voor zo'n gadget. Hoef ik niet lang over na te denken.
Ik zelf niet maar een maat van me heeft ehhh had er een.Windsmurf schreef: ↑vr sep 04, 2020 2:31 pm Heeft echt niemand ervaring met een Apple Watch op het water? Met alle vergelijkingen met andere merken komt de Apple Watch er toch best goed uit zo te zien. Misschien alleen minder handig als je geen iphone of IOS device hebt. Als ie tot 50 meter waterdicht is dan lijkt mij dat je er ook wel mee kunt surfen toch? Met ook alle apps die je er op kunt zetten is het voor mij wel een aantrekkelijke optie geworden. De 3 serie is vanaf €229 te koop, best betaalbaar lijkt mij...