Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact
Ga vanavond nog even kijken nu het nog droog is, ben daar 18:30
zaterdag is een beetje afhankelijk van de regen, Zondag erg hard (heb momenteel niet kleiner dan 5.0) en moet ik even kijken of hij
in het begin of einde dag wat minder is.
Gaat een mooi weekend worden, have fun.
Deze gebruikers waarderen funride voor dit bericht:
Begon vandaag met 4.2. Was al snel aan de grote kant, maar wel nog houdbaar. Wind trok gelijkelijk steeds meer aan, dus toch maar omgetuigd naar 3.7. Golven waren in het begin nog niet echt goed, dus wat verder naar buiten een aantal bochtjes gedraaid.
Tot de wind echt aan ging. Golven werden beter en kon weer mooi springen. Laatste aantal rakken gewoon overpowered, en vliegen
Ben benieuwd wat de omstandigheden morgen gaan zijn. Hoop op niet al te veel regen. Ben er waarschijnlijk rond lunchtijd
Laatst gewijzigd door jeroentvb op vr jul 03, 2020 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
5.0 was in de avond helaas te groot, toch paar uurtjes volgehouden.
Hopelijk morgen en overmorgen iets minder anders gaat het zwaar weekend worden met 5.0
Helaas heb ik bij een ongelukkige landing afgelopen zondag mijn voet behoorlijk geblesseerd. Kon nog net een beetje naar de kant komen en de boel aftuigen. Thuis aangekomen werd het al snel dik en flink pijnlijk. Loop al een week met krukken. Windsurfen zit er de komende weken ff niet in vrees ik. Jammer van die mooie wind .
De wind was vandaag wel behoorlijk variabel in kracht en zodoende was voor mij 5m de maat.
De regen maakte het er nou ook niet echt beter op...
Evengoed heb ik wel aardig gevaren maar een topsessie......
zeldenrust schreef: ↑za jul 04, 2020 12:26 am
Helaas heb ik bij een ongelukkige landing afgelopen zondag mijn voet behoorlijk geblesseerd. Kon nog net een beetje naar de kant komen en de boel aftuigen. Thuis aangekomen werd het al snel dik en flink pijnlijk. Loop al een week met krukken. Windsurfen zit er de komende weken ff niet in vrees ik. Jammer van die mooie wind .
Allemaal veel plezier!!
Sterkte, weet er alles van
Baal als een stekker op het moment maar ik weet (voel) gewoon aan m`n enkel dat ik het niet moet proberen.
Hier eerst de verhuizing dan maar doorzitten en hopen dat ik daarna weer eens het water op kan.
Naishman schreef:
Sterkte, weet er alles van
Baal als een stekker op het moment maar ik weet (voel) gewoon aan m`n enkel dat ik het niet moet proberen.
Hier eerst de verhuizing dan maar doorzitten en hopen dat ik daarna weer eens het water op kan.
En de rest, HAVE FUN!!!!
Ja dank je Naishman, had jouw verhaal ook gelezen en moest meteen aan je denken toen ik bij de landing voelde dat het niet goed was!
Gedeelde smart maakt het echter niet leuker . Jij succes met je verhuizing. In het najaar meestal genoeg wind...
Dat was nog even lekker met 82l en 4.5. Mede mogelijk gemaakt door Maarten. Thanx voor het lenen van de mast.
Na 1,5 vond mijn arm het wel genoeg en begon pijn te doen (overbelast?) ook niet zo gek na drie dagen op rij.
Nu even paar dagen rust en dan hopelijk vrijdag weer
Maar een freemove sessie met 6.5 en 113l is ook wel weer eens leuk na al die dagen rammen.
Begonnen met een 67liter Da Curve, vaart geweldig en springt als een malle...maar na een paar rakjes stond ik toch teveel submarine te spelen...
Dus daarna de 75l pocket met 4.2
Lekker, maar merkte wel dat ik nu toch echt moe ben na drie dagen
Blij dat ik weer mag werken...
Net gevaren met 5,3. Wind was vrij westelijk. Moest scherp naar buiten varen om goed terug te komen. Sterkte varieerde. Buiten was als er een bui aankwam behoorlijk aanpoten.
Nee, windsurfen is beter dan niet windsurfen
Voor mij was dit dag 8 van de 9 (5e dag was een rustdag).
Wind was inderdaad vlagerig, nog extra versterkt door de buien. Eerste stuk water was er bijna geen wind. Verderop prima te doen.
Zelf gevaren met 4.2 en de kleine plank.
Moet wel zeggen dat het echt zo plat als een pannenkoek was (en al helemaal in vergelijking met gister ). Dus was vooral relaxt cruisen.