Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Overzicht beginners-/herintredersboards

Speciaal voor de beginnende en herintredende windsurfer.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Gertjanus
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: Overzicht beginners-/herintredersboards

Bericht door Gertjanus »

Jabo1 nee inderdaad niet gelezen sorry 🥴 heb al een paar keer gehuurd kwam er achter dat het nieuwe spul vrij prijzig is en ik wilde gewoon weer varen als ik zin had zonder een uur te hoeven rijden . Dus dacht ik laat ik iets op Marktplaats kopen en eerst van jullie expertise gebruik maken.
Laatste keer dat ik gegaan ben was met windkracht 7/10 ook niet echt slim voor je 2e keer na 30 jaar maar wel Fun die brede kleine nieuwe planken vond ik maar stuiterballen trouwens.ik kon best redelijk surfen vroeger was bezig met duckgijpen en zo . hebben jullie anders concrete tips voor een fijne set Tussen de 3 de 500 max .weeg 95kg en 188 cm

Gertjanus
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Gertjanus »

:thumbup:
oossie71 schreef:
zo aug 02, 2020 9:12 am
Jabo1, Niet zo aardig om gelijk iemand die met pijn en moeite zn eerste bericht plaatst, uit te lachen

jabo1
Freeride pro
Freeride pro

Bericht door jabo1 »

Alles leuk en aardig, maar je start beter een eigen topic. Met een onderwerp dat beter de lading dekt. Niet voor mij, maar voor jezelf. Lezers gaan beter begrijpen waar het over gaat, de juiste mensen gaan reageren en de kwaliteit van de reacties is waarschijnlijk een stuk beter. (Mijn reacties zijn het beste bewijs😉).

Dus, slik je ego in en start een nieuwe topic.... Ik heb echt het beste met je voor.. Gr, J

Ruud67
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Ruud67 »

Onder het motto surfopa’s on tour, vandaag de Unifiber Elevate te water gelaten. Specifiek aangeschaft als herintrederboard. Omdat ik in de zomer met onze boot Nederland doorkruis, wilde ik een plank die niet al te kwetsbaar is en tegen een stootje kan. Verschillende surfzaken kwamen met een opblaasbare plank ipv sandwich epoxy als alternatief. Dat geeft natuurlijk voor- en nadelen. Eerst had ik de STX 280 in gedachten, maar uiteindelijk gaven ze in Hoorn het advies om dan eerder voor de Unifiber te gaan door ontbreken centervin. Vandaag met een Maverick 7.3 De eerste meters in Maasbommel gemaakt. Na Zeker zo’n 35 jaar viel dit niet eens tegen. Maar voldoende tijd om tijdens de komende 3 weken wat wd40 in mijn eigenngewrichtjes te spuiten en techniek bij te schaven. P.s 1,88 en 92 kilootjes.

Gertjanus
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Gertjanus »

jabo1 schreef:
zo aug 02, 2020 7:52 pm
Alles leuk en aardig, maar je start beter een eigen topic. Met een onderwerp dat beter de lading dekt. Niet voor mij, maar voor jezelf. Lezers gaan beter begrijpen waar het over gaat, de juiste mensen gaan reageren en de kwaliteit van de reacties is waarschijnlijk een stuk beter. (Mijn reacties zijn het beste bewijs😉).

Dus, slik je ego in en start een nieuwe topic.... Ik heb echt het beste met je voor.. Gr, J

Ga ik doen ,dit is voor het eerst dat ik überhaupt op een forum zit dus moet FF wennen .

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Bericht door niels40+ »

Ruud67 schreef:Onder het motto surfopa’s on tour, vandaag de Unifiber Elevate te water gelaten. Specifiek aangeschaft als herintrederboard. Omdat ik in de zomer met onze boot Nederland doorkruis, wilde ik een plank die niet al te kwetsbaar is en tegen een stootje kan. Verschillende surfzaken kwamen met een opblaasbare plank ipv sandwich epoxy als alternatief. Dat geeft natuurlijk voor- en nadelen. Eerst had ik de STX 280 in gedachten, maar uiteindelijk gaven ze in Hoorn het advies om dan eerder voor de Unifiber te gaan door ontbreken centervin. Vandaag met een Maverick 7.3 De eerste meters in Maasbommel gemaakt. Na Zeker zo’n 35 jaar viel dit niet eens tegen. Maar voldoende tijd om tijdens de komende 3 weken wat wd40 in mijn eigenngewrichtjes te spuiten en techniek bij te schaven. P.s 1,88 en 92 kilootjes.
Have fun! Ik heb wel voor de stx 280 gekozen. Het supt en komt zelfs aan het planeren. Lukt me ook om doorgeplaneerde gijp te maken. Zonder middenvin dus. Het is een tanker maar leuk! Neem m altijd mee op vakantie. Toeren en zo. En mijn lief gebruikt m om te Suppen=ligbed op het water Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ruud67
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Ruud67 »

Daar zijn die opblaasbare planken natuurlijk ook bij uitstek geschikt voor. Zal hem de komende periode wel moeten delen als part time luchtbed....

Plaats reactie