Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Zuid Afrika

Deel je ervaringen met alle spots in Afrika met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Retep
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Tabou da Curve / Witchcraft Haka/ Goya One FSW / Goya Bolt/Ezzy sails

Re: Zuid Afrika

Bericht door Retep » wo aug 17, 2016 12:48 pm

Verhuur.... :problem:

Nou eerlijk gezegd..volgens mij niet heel erg goed... op Big Bay zat vorig jaar iets maar blij werd je daar niet van en op Table View / Blouberg http://www.cabrinha.co.za Voor zover ik gehoord heb krijg je bij sommige 1 board, 2 zeilen, 1 mast, 1 mastvoet en 1 giek mee... waarna je kan maar surfen waar je wilt.

Op Rietvlei (Slalom) is er volgens mij een club en Langebaan kan je volgens mij huren bij het cape sport center maar zeker weten doe ik dat niet want ik huur nooit.

Andere spots liggen een beetje in the middle of something en daar zijn alleen bavianen en/of struisvogels te vinden..wat op zich ook weer hele spectaculaire taferelen kan veroorzaken... Doe de deuren en ramen van je auto dus heeuuul goed dicht en wees voorzichtig met alles wat al op voedsel lijkt...

Mikk
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Fanatic, Starboard, NP, Hot Sails Maui

Bericht door Mikk » wo aug 17, 2016 6:12 pm

Cabrinha ziet er prima uit (als je even door die kite meuk heen kijkt :P )! Ook voor langebaan heb ik een zaak gevonden: http://www.capesports.co.za

Moet dus wel goed komen.

Wel vreemd, voor een van 's werelds betere surfspots had ik toch meer aanbod verwacht!

melkbossurfer
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: long ocean custom, NP combat
Contacteer:

Bericht door melkbossurfer » wo aug 17, 2016 9:57 pm

als een melkbos local sluit ik me bij retep aan
surfpakken kan je wel huren maar trapeze weet ik eigenlijk niet

Plaats reactie