Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Wie heeft mijn JP Speed 54?

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Jibb
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: JP, Neil Pryde, AL360, Z-Fins

Wie heeft mijn JP Speed 54?

Bericht door Jibb » vr feb 02, 2018 4:21 pm

Het is inmiddels 1,5 jaar geleden dat mijn complete speedset is gestolen. Aardig wat spullen heb ik terug gevonden en mijn set is bijna weer compleet. Ik mis echter nog steeds mijn JP Speed 54.

De JP Speed 54 werd als eerste van de gestolen spullen aangeboden eind september 2016. Daarna ben ik hem nergens meer tegen gekomen of heb ik tips over het board gekregen. Bij de huiszoeking van de heler werd wel de boardbag terug gevonden maar board en vin(nen) ontbraken. Dit doet mij vermoeden dat de heler het board heeft verkocht.

Gaat om modeljaar 2012 met de rood gele striping. Bij het board zat een C3 Sting II 30 cm. Mogelijk dat de heler ook nog een mXr Ufo 30 10% heeft aangeboden die in mijn vinnentas zat. Het board is duidelijk herkenbaar doordat de neus met zwarte lak is bijgewerkt.

Aangezien de markt voor deze boards zeer klein is ben ik benieuwd of iemand weet waar het board is gebleven? Ik zou graag in contact komen met de koper van mijn board aangezien ik deze graag terug wil.

Plaats reactie