Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Rosas 2019

Deel je ervaringen met alle spots in Europamet je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Naish Competition Wave 8'3"+8`5"&Supercross 264-Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-5.0-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Rosas 2019

Bericht door Naishman » vr nov 02, 2018 9:15 am

Ik (+ vrouw en kids) zullen van 26-7 t/m 9-8 op Amfora staan.

Na dit jaar Normandië waren we het er halverwege al weer over eens dat dat niet onze vakantie is.
De kids hebben zich prima vermaakt en wij ook en we hebben veel gezien wat vooral onze zoon (12) en ik zeer interessant vonden maar het is niet ons vakantie gevoel om al om 20:00 in de voortent te zitten met de lange broek en vest aan.

Dus weer gezegd we gaan weer naar Spanje, dat is toch wel 'ons' vakantieland.

Maar meteen al aangeven dat ik niet weer naar camping Stel wil, we zijn al wat te vaak in die regio geweest en de meeste steden en straten ken ik daar nu wel en Barcelona heeft ook al bijna geen geheimen meer.

Dus als we naar Spanje gaan gaan we echt ergens anders naar toe.
Tevens meteen aangeven dat ik ook wel weer eens op de plank wil staan tijdens de vakantie, hoef er echt niet elke dag op te staan maar gewoon af en toe even lekker het water op heeft mijn voorkeur.

Het liefst crossen we naar Tarifa maar na enige overwegingen dat nog even uitgesteld, is wel een hele lange rit voor de kids, misschien in 2020 eens kijken of we dat dan gaan doen (we hopen dat ze als ze iets groter zijn de rit wat minder erg vinden, toen ze nog klein waren reden we wel door naar Oliva maar toen sliepen ze ook de hele dag, nu zitten ze alleen maar op de Ipad en is elk extra uur teveel :roll: , en we zitten er nog wel eens aan te denken om een caravan te stallen in noord Spanje om dan van daaruit naar het zuiden te trekken).

We hebben de baai van Rosas altijd links laten liggen (zijn er 2x 1 nacht geweest op doorreis en toen ook 1x gesurft) omdat iedereen daar al zat, maar nu de kinderen groter en zelfstandiger zijn en graag met vriendjes en vriendinnetjes willen zwemmen die ze op de camping leren kennen gaan wij ook de meute maar eens achterna :mrgreen:

Dus dit jaar hoop ik dat de wind ons goed gezind is zodat ik af en toe op de plank kan staan, heb er nu al zin in.

Wie zit er nog meer in die hoek of op dezelfde camping?

Jinne
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: 99 (SW113/SP94) & Challenger Sails

Re: Rosas 2019

Bericht door Jinne » vr nov 02, 2018 8:14 pm

La Ballena Alegre 16 t/m 31 juli.

janinemirte
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Isonic 133 liter RRD 114 x-fire gun sails 9.6 gun vector 8.6 gun vector 8.0 gun gsr 7.1 koncept 6.4

Bericht door janinemirte » ma nov 05, 2018 9:28 am

11 tot 26 mei en 1 tot 15 aug
Met de caravan en surfspullen
Gaan voor de zesde keer naar amfora vinden wij een heerlijke camping.

Naishman
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Naish Competition Wave 8'3"+8`5"&Supercross 264-Naish Boxer SL 7.0/Force 6.2-5.3-5.0-4.7-4.2-3.7
Contacteer:

Bericht door Naishman » ma nov 05, 2018 1:07 pm

Wij zijn benieuwd, bevestiging is binnen nu maar weer aftellen.

Ook wij gaan met de caravan en de surfspullen mee, zal alleen m`n kleinste boardje thuis laten.
Geloof trouwens dat de kids ook wel zoiets hebben van neem de Ripper ook maar mee (dan dus toch 3 boards mee), dus wie weet gaan hun ook wel weer even 'klooien'.

Plaats reactie