Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Giek(kop) voor oude A.R.T.-giek

Ben je opzoek naar tweedehands surfspullen? Plaats hier je advertentie

Moderators: RaymondW, christiaan1111, Marcel

Plaats reactie
jwmenzen
Deur-surfer
Deur-surfer

Giek(kop) voor oude A.R.T.-giek

Bericht door jwmenzen » ma dec 24, 2018 8:17 am

Hoi, tijdens mijn laatste sessie is mijn giekkop beschadigd geraakt waardoor ik hem niet meer kan gebruiken.

Heeft iemand toevallig nog (een kop van) deze giek liggen, misschien waarbij een ander onderdeel kapot is, waar ik de onderdelen van kan gebruiken?

Ik vind het zonde om hiervoor de hele giek af te schrijven, ookal is hij zo oud (mid jaren ‘90).

Ik weet niet meer precies wat het typenummer van de giek is, maar door de oranje/grijze print op het gripfoam is hij erg herkenbaar. Hij kwam destijds met twee sets buizen zodat hij een enorm bereik had van zo’n 1,30m tot ruim boven de 2m.

Ik zie geen optie om foto’s toe te voegen, als ik die vind doe ik die er nog even bij.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groet William

JP-T1surfer
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Re: Giek(kop) voor oude A.R.T.-giek

Bericht door JP-T1surfer » ma dec 24, 2018 10:04 am

Ik weet niet meer precies wat het typenummer van de giek is, maar door de oranje/grijze print op het gripfoam is hij erg herkenbaar.

Ik zie geen optie om foto’s toe te voegen, als ik die vind doe ik die er nog even bij.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Hoi William,

ja, ik ga je vermoedelijk kunnen helpen. Best contact opnemen via bonne.p@skynet.be

Surfrider
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-118
Surf spul: Ruim voldoende
Contacteer:

Bericht door Surfrider » di dec 25, 2018 1:11 pm

jwmenzen schreef:
ma dec 24, 2018 8:17 am

Ik vind het zonde om hiervoor de hele giek af te schrijven, ookal is hij zo oud (mid jaren ‘90).
Het is jouw keus, maar ik zou een andere giek gaan zoeken, een giek met buis uit 1 stuk is veelnsterker, blijft veel langer heel. Met deze oude giek loop je grote kans binnenkort een keer te moeten zwemmen, ik raad je echt af om nog met zn giek het water opnte gaan. Tenzij je naar een spot gaat waar je overal kunt staan en terug kunt lopen, dan kun je het best doen.

Reindt
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt » di dec 25, 2018 2:11 pm

Surfrider schreef:
di dec 25, 2018 1:11 pm
jwmenzen schreef:
ma dec 24, 2018 8:17 am

Het is jouw keus, maar ik zou een andere giek gaan zoeken, een giek met buis uit 1 stuk is veelnsterker, blijft veel langer heel. Met deze oude giek loop je grote kans binnenkort een keer te moeten zwemmen, ik raad je echt af om nog met zn giek het water opnte gaan. Tenzij je naar een spot gaat waar je overal kunt staan en terug kunt lopen, dan kun je het best doen.
Helemaal mee eens. Denk ook aan de eventuele schade die je op kunt lopen als je op volle snelheid een deel van je giek in je handen hebt zoals niet bedoeld. Maar het is natuurlijk jou call!

eckerdt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: van alles en nog wat

Bericht door eckerdt » vr dec 28, 2018 6:56 pm

Als je een lichtgewicht bent (<80 kg.) valt dat best te overzien. Heb deze giek ook jarenlang gevaren en nooit problemen gehad. (Wat uiteraard geen garantie is) Vind mijn nieuwe giek gevaarlijker kraken 😉 Grote voordeel v mijn nieuwe giek is de dunnere diameter vd buis.

Plaats reactie