Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Dinsdag - Nieuwjaar

Wind op komst!? Meld het hier en we kunnen weer volop discussiëren wat we onze baas nu weer moeten vertellen.
Plaats reactie
Barbatruc
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Teamrider: Klein maar fijn
Surf spul: Quatro, 5-Oceans, CAAS masten, Patagonia pak

Dinsdag - Nieuwjaar

Bericht door Barbatruc » zo dec 30, 2018 9:10 pm

Na koufrontpassage klaart het op en komt dus de zon tevoorschijn. De matige westenwind draait naar noordwest en neemt later op de dag flink in kracht toe. Aan zee en op de Wadden wordt de noordwestenwind krachtig tot hard, windkracht 6 tot 7. De temperatuur stijgt naar 8 tot 10°.
Bron: https://www.alpenweerman.nl/category/weer/benelux/

Kanarie
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Falcon 140, Magnum135, Ray111, Rocket125, Vector9.2, Vapor8.6, GSR7.9, Hornet 7.2, Helcat6.2

Re: Dinsdag - Nieuwjaar

Bericht door Kanarie » ma dec 31, 2018 12:40 am

Het ziet er leuk uit. Eens kijken of ik de verplichte nieuwjaarshandjesschudmeuk kan vergeten. :P

Nelis
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Witchcraft V3.8 HSM KS3 4.3 - 4.9 - 5.5

Bericht door Nelis » ma dec 31, 2018 12:55 pm

IJmuiden draadje aanmaken dan maar?

Rob Rock
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Teamrider: Rock Foil
Surf spul: Rock Foil, Zelfbouw boards, Zeilen;North Sails warp, ram. Vinnen; Zelfbouw/aangepast
Contacteer:

Bericht door Rob Rock » ma dec 31, 2018 6:12 pm

De beste wind in het NOORDEN.
Op het Zuidlaardermeer wordt in ieder geval gesurft. (vanaf/rond 13.00 uur/naaktstrand Meerwijck)
Fijne jaarwisseling en "Zoep joe nait zo doen"

Rob Rock
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Teamrider: Rock Foil
Surf spul: Rock Foil, Zelfbouw boards, Zeilen;North Sails warp, ram. Vinnen; Zelfbouw/aangepast
Contacteer:

Bericht door Rob Rock » wo jan 02, 2019 8:01 am

Hoe kan je nou beter het jaar beginnen dan met een lekkere wind met je maten op het water.
Gisteren met een man of twintig+vrouw het water op gegaan. Menigeen nog in een jolige bui door slaap te kort of anders zins. De wind kwam er strak door met vlagen waarbij het schuim van de schuimkoppen woei.
Weliswaar schuin aflandig, waardoor mooi vlak water, maar door de bomen bij de nabij gelegen camping ook vlagerig.
Een surfer had pech met zn giek, maar werd door twee anderen gered.(viel allemaal wel mee hoor, maar het is toch fijn dat er op elkaar wordt gelet.
Voordat ik het water opging had ik ook wel even mijn twijfels om met deze windrichting mijn aangepaste power xt verlenger uit te proberen. Ben er nog niet helemaal tevreden over, maar met de aanpassing kunnen race zeilen, maar ook Loft en Severne zeilen met 4 katrollen in het zeil makkelijk worden opgetuigd. (en vooral op het water bij trimmen, want daar istie voor)
Hoe dan ook. Het was een mooie start voor 2019.

Plaats reactie