Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Donderdag 16 mei Uitgeest

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Nelis
Hardcore windsurfer
Hardcore windsurfer
Surf spul: Witchcraft V4.0 KS3 4.3 - 4.9 - 5.5

Donderdag 16 mei Uitgeest

Bericht door Nelis » vr mei 17, 2019 11:55 am

EUh een sessie post op Uitgeest van iemand met als grootste set een 95 waveplank en 5,5 zeil(tje) :think:

Heb al flinke tijd de uitnodiging staan van Jeroensurf om eens zijn foil / Naish Hoover te gebruiken / proberen. En dit was een perfecte dag om dat te proberen. Gestart met 6.1 en daarna 5.5 er op. ter vergelijking, de slalom boys gingen met met zeilen tussen de 7.1 (80 kilo) de 9.3(!) prima heen en weer. Verslag over mijn eerste keer foilen zelf zet ik zomeeten in foilhoekje-> viewforum.php?f=78

Nog even heen en weer met mijn waveboard en 6.1 en ook nog 5.5 maar dat was echt heel lastig aanplanneren / op gang houden. Fun factor op zoet = 0,0 :problem:

Al met al lekker even buiten geweest op een spot waar ik voor het laatst 10 jaar geleden was met m'n maatje Jeroensurf :D Weer wat oude en nieuwe bekenden gezien.

Plaats reactie