Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Ondersteunde SD kaart GT31

Hier kun je alles kwijt wat te maken heeft met speed, slalom, formula en de raceboard klasse.

Moderators: RaymondW, Frank-363, Jurjen

Plaats reactie
JD Windsurfing
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: North sails Warp, KA Koncept, Point-7 AC2, Fanatic Falcon 111L, Starboard Isonic 127L

Ondersteunde SD kaart GT31

Bericht door JD Windsurfing » vr mei 17, 2019 5:27 pm

Aloha,

Ik ben helaas mijn Sandisk SD kaart kwijt geraakt. Nu heb ik een andere SD kaart voor mijn GT 31 gekocht, echter wordt deze blijkbaar niet ondersteund (transcend 2GB).

Nu heb ik het lijstje gevonden welke kaarten wel ondersteund worden, alleen zijn die allemaal niet meer te verkrijgen :thumbdown:
Heeft hier iemand een werkend alternatief gevonden?

Hang loose

Noldus
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: S2Maui Venom, JP Salom

Re: Ondersteunde SD kaart GT31

Bericht door Noldus » za mei 18, 2019 11:58 am

Ken die lijst niet, dus kan 't niet controleren, maar heb je miss nog zo'n antieke digitale camera? Die hebben ook van die SD kaarten..

Ergens cheap een GT11 scoren, wordt 't wel een dure SD kaart

Succes!

JD Windsurfing
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: North sails Warp, KA Koncept, Point-7 AC2, Fanatic Falcon 111L, Starboard Isonic 127L

Bericht door JD Windsurfing » za mei 18, 2019 2:38 pm

Noldus schreef:
za mei 18, 2019 11:58 am
Ken die lijst niet, dus kan 't niet controleren, maar heb je miss nog zo'n antieke digitale camera? Die hebben ook van die SD kaarten..

Ergens cheap een GT11 scoren, wordt 't wel een dure SD kaart

Succes!
Het lijstje:

"The following cards have been tested to work with GT-31:
SanDisk 2Gb
Transcend 1Gb
Kingstone 2Gb
PNY 2Gb
Apacer 2Gb 60X "

Nu is in mijn optiek een SD kaart een SD kaart, maar blijkbaar is dat te kort door de bocht. Heeft er iemand verstand van SD kaarten en waar hij aan moet voldoen om wel geaccepteerd te worden door mijn GT31?

Pieter Hamstra
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Pieter Hamstra » za mei 18, 2019 6:14 pm

Heb in die van mij een transcend 2 GB, en werkt perfect, vorig jaar gekocht, je moet hem wel door de GT31 laten formateren.

Noldus
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: S2Maui Venom, JP Salom

Bericht door Noldus » zo mei 19, 2019 4:42 am

Het formatteren wist ik ook niet, grote kans dat ie ''t dan wel doet :thumbup:

Ben m'n SD kaart al eens vergeten thuis, heb toen uit mijn GT11 de SanDisk 1GB SD kaart gepakt, deze werkte ook.

Thanx voor het lijstje :wink:

JD Windsurfing
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door JD Windsurfing » zo mei 19, 2019 9:53 am

Pieter Hamstra schreef:
za mei 18, 2019 6:14 pm
Heb in die van mij een transcend 2 GB, en werkt perfect, vorig jaar gekocht, je moet hem wel door de GT31 laten formateren.
Ik heb precies die gekocht, maar het formatteren door de GT31 gaat niet want dan geeft hij een foutcode. Vervolgens geprobeerd om het te doen via windows (FAT16) maar nog steeds geen succes. Geeft dan aan dat het het verkeerde format is... Heb alle instellingen van formatteren al uitgeprobeerd maar mocht niet baten..

#edit:
In de handleiding zeggen ze wanneer de kaart niet ondersteund wordt dat hij dan 'Bad format' aan geeft. Wel raar dat jouw Transcend 2gb het wel doet en die van mij het niet.

Oane Kingma
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: Speed stuff

Bericht door Oane Kingma » zo mei 19, 2019 5:47 pm

Voor zover ik me herinner accepteert de GT-31 alleen SD kaarten die nog niet SDHC (HC = high capacity) zijn. Als dat logo dus op de verpakking staat, dan gaat het waarschijnlijk niet werken. Verder dient het kaartje FAT16 geformatteerd te zijn.

Plaats reactie