Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

En nog een herintreder !!

Speciaal voor de beginnende en herintredende windsurfer.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Martinwmd
Deur-surfer
Deur-surfer

En nog een herintreder !!

Bericht door Martinwmd » vr jul 12, 2019 8:36 pm

Goedenavond collegasurfers,
Ik wil me bij deze even voorstellen, ik ben martin, 44 jaar , woonachtig in wemeldinge in zeeland en sinds dit voorjaar na 22 jaar niet gevaren te hebben weer met enige regelmaat te vinden op de surfplank.
Omdat ik hier al een tijdje meelees vond ik dat het tijd werd mij even voor te stellen
Even de historie, ik denk in 88/89 begonnen met surfen op een enorme deur die je met zn tweeen in het water moest dragen, daarna overgestapt op een f2 comet van ik denk 1986, daarna in 1992 een nieuwe bic astro-rock aangeschaft en tegelijkertijd ook een f2 lightning van half jaren 80 erbij. Echt vele dagen doorgebracht op de plank samen met een paar maten totdat de animo her en der afnam omdat er vriendinnen/vrouwen in beeld kwamen en omdat wij altijd bij kattendijke surften op de Oosterschelde was het eigenlijk ook geen optie om alleen te gaan. Mede door andere interesses alles dus in 1998 verkocht aan een toenmalige collega.
Afgelopen voorjaar mede op aandringen van mijn dochter een bic samba gekocht, en een paar weken later ook een mistral shredder erbij gekocht zodat we tegelijkertijd samen kunnen varen.
Mijn dochter heeft er veel lol in en ik zeker niet minder, ik snap niet waarom ik niet eerder weer begonnen ben.
Overigens was ik wel verrast hoe snel ik het eigenlijk wel weer oppak.
Van de week voor de handigheid nog een surfkar gekocht voor achter de auto .
Omdat ik toch wel goede herinneringen heb aan de lol die ik gehad heb met de f2 lightning en het enthausiasme in het topic alhier over de raceboards toch maar eens een beetje op zoek gegaan naar zoiets dergelijks.
Daarom ben ik zeer gelukkig met het feit dat ik vandaag een Tiga 380 racing op de kop heb kunnen tikken voor een leuke prijs.
Maar daarover meer in het raceboard topic.

Kanarie
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Falcon140 Magnum135 Falcon120 Ray111 Vector9.2 Vapor8.6 GSR7.9 Hornet 7.2 Helcat6.2

Re: En nog een herintreder !!

Bericht door Kanarie » za jul 13, 2019 12:00 am

Martinwmd schreef:
vr jul 12, 2019 8:36 pm
ik snap niet waarom ik niet eerder weer begonnen ben.
Herkenbaar. :lol:
Welkom terug op het water. Binnen 2 jaar ligt je aanhanger tot aan het dak toe vol. :9

Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Genoeg! of?????

Bericht door Reindt » za jul 13, 2019 12:08 am

Welkom Martin!
Heel herkenbaar je verhaal 👍
En idd erg leuk als je deze fantastische hobby met je kind(eren) kunt delen, daardoor heb jij eigenlijk al plezier als zij dat hebben.
ik herken het, zo is het mij inmiddels 7 jaar geleden ook vergaan en vroeg mij toen ook af, waar heb ik 22 jaar lang gezeten haha maar mss waardeer je het dan zo dat je weer opnieuw begint en dan samen met je eigen surfmaatje 👍.
Geniet er van en mogelijk komen we elkaar eens tegen aan de waterkant in het Zeeuwse.
Als de wind voldoende is en uit ZW tot Westelijke richting zitten wij meestal aan de Muidenweg bij Wolphaartsdijk, niet de allerbeste spot (wel voor beginners en herintreders vind ik) maar gewoon een leuke gezellige spot en vooral dichtbij 😉

Kanarie
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Falcon140 Magnum135 Falcon120 Ray111 Vector9.2 Vapor8.6 GSR7.9 Hornet 7.2 Helcat6.2

Bericht door Kanarie » za jul 13, 2019 9:56 pm

Ik zag vandaag een Samba op de Grevelingen. Dat is vast geen toeval met bovenstaand verhaal? :P

Martinwmd
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Martinwmd » za jul 13, 2019 11:46 pm

Kanarie schreef:
za jul 13, 2019 9:56 pm
Ik zag vandaag een Samba op de Grevelingen. Dat is vast geen toeval met bovenstaand verhaal? :P
Nou dat was ik niet in ieder geval, vanmiddag lekker gevaren op het Veerse meer

Plaats reactie