Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

ff voorstellen herintreder nog eentje

Speciaal voor de beginnende en herintredende windsurfer.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Chris79
Deur-surfer
Deur-surfer

ff voorstellen herintreder nog eentje

Bericht door Chris79 » za sep 07, 2019 3:55 pm

zal me ff voorstellen

ik ben chris 39 jaar en heb gesurfd van 1993 tot ongeveer 2004
eerst op een setje van mn vader. een echte deur.
waar hij me voor het eerst bij het piratenstrandje in hellevoetsluis een zet gaf en zei zeil naar achter als je terug wil :lol:

toen een eigen board gekocht: een f2 strato 360 en het zeil heb ik gekocht 2dehands bij een surfzaakje in vlaardingen wat niet meer bestaat.(ben ff de naam kwijt). heb nog menig materiaal gekocht daar.
daarna een fanatic 280 (zown blauwe)

toch nu alles weer opgepakt. jeetje wat is de techniek veranderd zeg :crazy:

laatst een f2 xanos gekocht met een arrows harrier 6.6 en dat ging verbazingwekkend goed. alleen het gijpen maar dat heb ik nooit echt onder de knie gehad. laatst voor een mooi prijsje een naish freewide 130 kunnen kopen

vandaag bij de brouwersdam geweest en met een 6.6 was het bijna niet tedoen dus een kleiner zeiltje zit in het verschiet. eerst ff een turn around bij lyondell zodat mn budget voldoende is om een nieuw zeiltje te kopen

en misschien een opfris cursus :D bij brouwersdam
Laatst gewijzigd door Chris79 op zo sep 08, 2019 11:40 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Chris79
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: ff voorstellen herintreder nog eentje

Bericht door Chris79 » za sep 07, 2019 8:34 pm

Over de freewide 130 kan ik niet veel reviews vinden. Is er iemand die ervaring heeft met dit board?

Plaats reactie