Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Ervaringen Maximum Surf.de

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
cjt
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: TR16 7,7/8,4/9,3; Venom17 7;TRX 6,3;TR4 5,5;Isonic 97/107/120/127/147;STB FR;EVO 9 11;exocet warp 50

Ervaringen Maximum Surf.de

Bericht door cjt » za okt 05, 2019 5:33 pm

Heeft er iemand ervaring met deze duitse webshop? https://www.maximum-surf.de/
Ik zou vooral willen weten wat de ervaringen zijn over de garantie gevallen, zoals het breken van een mast, maar alle info is welkom :)
Gr Tom

tristan55555
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Patrik RRD Loft

Re: Ervaringen Maximum Surf.de

Bericht door tristan55555 » za okt 05, 2019 7:02 pm

Ik zou lekker in Nederland winkelen voor de garantie en vragen om dezelfde prijs. Ik koop alles bij je naamgenoot (tom van vinnetjes.nl) en meestal komen we er uit. En de garantie is onovertroffen tot nu toe. En omdat het in NL is kon ik er makkelijk heen rijden.

Dit zal bij andere shops ook zo zijn (prijzen, garantie niet altijd is mijn ervaring). De tijd dat Duitse shops echt stukken goedkoper waren zijn voorbij. Dus waarom dan de omzet niet aan een Nederlandse shop gunnen?

In ieder geval zal garantie krijgen ook daar waarschijnlijk geen probleem zijn, maar je zal toch zelf moeten betalen voor het opsturen van de spullen. Daar wordt je niet blij van.

oossie71
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Teamrider: Flikka
Surf spul: Flikka SL88 SL103 SL125 Thruster83 P7 AC-One MUF
Contacteer:

Bericht door oossie71 » za okt 05, 2019 8:52 pm

Maatje van me heeft al genoeg daar gehaald.
Aardige gast van Maximum-surf

Huug
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Zeilnummer: NED-193
Teamrider: kasailwindsurfing.com
Surf spul: KA Sails Koncept, Kult, Killer & Kaos en allerlei boards
Contacteer:

Bericht door Huug » ma okt 07, 2019 11:39 am

Het -klinkt- alsof jij en Maximum Surf het ergens niet over eens zijn. Maar misschien ben je je alleen maar aan het voorbereiden op de toekomst ;-)
Garantie in het buitenland is duurder als jij moet zorgen dat de spullen weer bij de winkelier komen, of (ook niet zeldzaam) het transport van het vervangend product moet betalen.

Plaats reactie