Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Wie ervaring met Ascan suits? Of Prolimit Predator Freezip?

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Genoeg! of?????

Wie ervaring met Ascan suits? Of Prolimit Predator Freezip?

Bericht door Reindt » vr nov 22, 2019 5:55 pm

Wie heeft er ervaring met Ascan Suits?
Zo, ja zijn er bijzonderheden of wat dan ook.
(Stretch / sterkte / duurzaamheid / warmte....)
En dan vooral het pak op de afbeelding.
2368BB06-7927-427C-BA00-52C1D0ED1980.jpeg
Laatst gewijzigd door Reindt op vr dec 06, 2019 10:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.

poehaaa
Freeride pro
Freeride pro

Re: Wie ervaring met Ascan suits?

Bericht door poehaaa » vr nov 22, 2019 8:48 pm

Ik heb zo’n pak gehad. Normale pasvorm. In eenzelfde maat als een Prolimit of een Ion zit het pak gewoon goed. Het pak heeft alleen iets meer ruimte bij de armen, wat ik heel comfortabel vond. Bij andere pakken moet ik de armen vaak oprekken door er flessen in te doen voordat ik het pak gebruik (anders verzuren mijn armen binnen 5 minuten). Dat was bij dit pak niet nodig. Afwerking van het pak is ook prima. Ik koop altijd pakken van glad neopreen en die gaan gewoon niet zo lang mee. Dat was ook het geval bij dit pak. Maar niet korter dan een Ion, NP of Prolimit. Prima pakje dus. Waar voor je geld en lekker warm (ook als je op de kant even stil staat na een sessie).

Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru

Re: Wie ervaring met Ascan suits? Of Prolimit Predator Freezip?

Bericht door Reindt » vr dec 06, 2019 10:19 am

Topic header aangepast!
Heb info gevraagd over de Ascan maar vermoedelijk niet veel actieve lezers hier die het pak kennen. Zijn er dan wel lezers die ervaringen hebben met de Prolimit Predator Freezip? Dit pak lijkt mij ook wel wat, mijn surfshop laat er een voor me komen omdat mijn maat niet op voorraad is in de shop. Ben benieuwd of ik er makkelijk en goed in kom, heb ooit een Frontzip geprobeerd en daar kreeg ik de schouders er niet in. Bij de Freezip schijn je meer ruimte te hebben. Maar wat ik ook belangrijk vind is, hoe sluit het af?
Bij een backzip heb je altijd te maken met de kraag die gesloten wordt middels klittenband en dat laat op den duur wel wat te wensen over waardoor het pak niet meer lekker sluit en even koppie onder met deze temperaturen is dan niet altijd even leuk. Ik heb daar inmiddels wel wat op gevonden denk ik, een cap met schouderflappen afgeknipt die ik onder mijn monoshort stop 😉. Maar de vraag is, zijn er mensen die ervaringen hebben met of de Ascan of de Prolimit?

Thlodewijk
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: Novenove slalom 109,122,139A-C-one 7.1 7.8 8.6 9.4Acx 6.5spy 5.4 salt 3.6 4.2 4.8

Bericht door Thlodewijk » vr dec 06, 2019 2:15 pm

Geen ervaring met de predator wel met de nieuwe Mercury tr had hiervoor de gewone Mercury. De tr heeft een extra flap die de nek afsluit en dat scheelt best veel met water inlaat. Verder lekker soepel pak en geen flessen nodig voor de onder armen al zijn die best dik🙈 predator voelt wel iets soepeler aan in de armen zit meer stretch.

Kapitein Rob
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Angulo boards powered met P7 ACX en Simmer zeilen 2016

Bericht door Kapitein Rob » vr dec 06, 2019 6:48 pm

Ik heb wel ervaring met de Ascan Protect winter schoentjes. Deze zijn heerlijk warm en makkelijk aan en uit te trekken.

Reindt
Windsurf guru
Windsurf guru

Bericht door Reindt » vr dec 06, 2019 9:46 pm

Kapitein Rob schreef:
vr dec 06, 2019 6:48 pm
Ik heb wel ervaring met de Ascan Protect winter schoentjes. Deze zijn heerlijk warm en makkelijk aan en uit te trekken.
Aha, dan ga ik daar voor 🤣🤣🤣

Plaats reactie