Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Zondag 12 januari Wijk aan Zee

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Jeroensurf
Elite windsurfer
Elite windsurfer
Surf spul: Ezzy 5.8 tot3.7 Witchcraft Flextail 104 + V4 95, div SUPS en een foilset

Zondag 12 januari Wijk aan Zee

Bericht door Jeroensurf »

En het waaide weer/nog steeds :D
Om 9.30u Ezzy Taka 4.1 op mijn Witchcraft V4 95 en 2/2.5u heerlijk gespeeld. Mooie golven, goede richting en vrolijke mensen op het water en aan de kant :)
Verschillende lui echt hele dikke forwards en backies zien maken (waaronder een hele mooie hoge forward van EdwinR), er werd vandaag echt goed gevaren!
Aan het eind werd het meer side-on, ik begon wat foutjes te maken en beste was er bij mij ook wel af dus gestopt.

EdwinR
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Freestyle/wave

Re: Zondag 12 januari Wijk aan Zee

Bericht door EdwinR »

Jeroensurf schreef: zo jan 12, 2020 1:35 pm En het waaide weer/nog steeds :D
Verschillende lui echt hele dikke forwards en backies zien maken (waaronder een hele mooie hoge forward van EdwinR), er werd vandaag echt goed gevaren!
Thanks Jurf! Backies durf ik niet of nauwelijks in te zetten maar mijn forwards gaan ieder jaar beter.
Het was weer een heerlijke ochtend. Van 10 tot 12 op het water met een iets kleiner zeiltje dan gisteren was heel erg genieten :cheer:.

ultraprime
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: F2 Rave 84 + Rebel 75, STB 105, JP107, JP85, Naish Force V, Alpha & Combat, Maui Sails gieken
Contacteer:

Re: Zondag 12 januari Wijk aan Zee

Bericht door ultraprime »

Een streep meer wind dan zaterdag!! 12u12 op t water en 4.2 kon helemaal strak 😂
Super goed springen 🤩
Fijne golven die met opkomend nog behoorlijk hol trokken. Leek wel een andere sessie met meer onshore en tikkertje spelend over de banken.
Lekker rustig wel want iedereen was s ochtends al geweest.
Zon d'r ook nog ff bij. ☀️
Om 15u leeg en naar buiten varen werd ook wat tricky als de wind net ff iets minder werd....
Screenshot_20200112-162210_Samsung Internet.jpg

Plaats reactie