Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Zondag 9 februari Ouddorp Vuurtoren of Brouwersdam?

Opzoek naar een windsurfmaatje om samen te gaan surfen? Plaats het hier! Ook kan je nog lekker napraten over de surfdag!!

Moderators: RaymondW, christiaan1111

Plaats reactie
Jorrit
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Zondag 9 februari Ouddorp Vuurtoren of Brouwersdam?

Bericht door Jorrit » do feb 06, 2020 7:06 pm

Ik zit dit weekend in Ouddorp en wil zondag ochtend gaan varen. Ik ben benieuwd waar er met zzw richting het liefst gevaren wordt.
Komen er bij de vuurtoren leuke golven door met zzw 35 knopen? Als dat meevalt vind ik een bump en jump sessie met weinig stroming bij brouwersdam een leuk alternatief.
Ik kan zelf even kijken natuurlijk. Maar ik heb beperkt de tijd, dus hoop hier een goede tip te scoren 8)

Jorrit
Freeride pro
Freeride pro
Contacteer:

Re: Zondag 9 februari Ouddorp Vuurtoren of Brouwersdam?

Bericht door Jorrit » zo feb 09, 2020 9:05 pm

Ben bij surfspot ouddorp erop gegaan. Naar de zandbank gevaren en toen kwamen er al mensen terug. Een paar rakjes gevaren in mooie golven met side off. Maar ik miste de controle om er een fatsoenlijke golfrit uit te halen en de wind werd alleen maar sterker. Dus terug gegaan en nog een paar rakjes gevaren op vlak water tussen de zandbank en het strand met twee nieuwsgierige zeehonden als publiek.

matchbox008
Freeride pro
Freeride pro

Re: Zondag 9 februari Ouddorp Vuurtoren of Brouwersdam?

Bericht door matchbox008 » ma feb 10, 2020 2:27 am

Top jonge, moet zeggen dat het de hele dag gekriebeld heeft, maar jij bent een echte held. Ik neem mijn petje voor je af. Hulde & grote klasse. Stond vanmiddag aan de Oosterschelde, zegt mijn vriendin, "waarom heb je eigenlijk sje pullen niet meegenomen". Dat was een moment waarin ik viel tussen twijfel en bevestiging in een relatie. Helaas komen die momenten altijd achteraf. Nooit twijfelen dus...

Plaats reactie