Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Dakkoffer voor windsurfers

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Admi@30
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Admi@30 »

Ik overweeg om een dakkoffer te kopen om mijn surfspullen in te doen (bijv. 1 vd 2 planken met nog wat zeilen etc). Eentje die op slot kan.

Heeft iemand ervaring met een Dakkoffer? Ben je er tevreden mee? Is er nog een bepaald merk dat je aanbeveelt? Als ik google kom ik eigenlijk alleen de Malibu Wave tegen.

Ben benieuwd,

Hang Loose, Admi

Moose
Funboarder in spe
Funboarder in spe

Bericht door Moose »

Een dakkoffer waar de planken (één plank) in passen (past) weet ik zo niet. Ik heb zelf een tijd gebruikt gemaakt van een wat ouder model dakkoffer met een vierkant model. Hier kon ik dan mijn waveboard opleggen. Raceboard en slalomboard konden er naast liggen. Wel extra brede dakdragers. Zeilen pasten dan in de dakkoffer.
Er is ook een speciale surfbox met een drager op het dak van box. Weet zo het merk niet.
Deze gebruikers waarderen Moose voor dit bericht:
Admi@30

RonaldvT
Freeride pro
Freeride pro

Re: Dakkoffer voor windsurfers

Bericht door RonaldvT »

De Mobila Surf Line Box en PacWolf Surf Box zijn de bekenste:

https://surfbox.de/en/

http://www.pacwolf.de/

Nog wat oude topics erover:

viewtopic.php?f=11&t=13882079

viewtopic.php?f=65&t=13862541

viewtopic.php?f=65&t=13833421
Deze gebruikers waarderen RonaldvT voor dit bericht:
Admi@30

76-er
Windsurf guru
Windsurf guru
Surf spul: Zie profiel

Bericht door 76-er »

De Surf Line Box is erg populair voor gebruik op campers, maar past ook je auto. Verkrijgbaar in veel maten, prima kwaliteit, maar niet goedkoop. Tweedehands zeldzaam.
Heb er een paar jaar eentje gehad, prima ding. Uiteindelijk weer verkocht omdat ie thuis best wel wat ruimte in nam.
Deze gebruikers waarderen 76-er voor dit bericht:
Admi@30

Goya
Freeride pro
Freeride pro
Surf spul: GA Cosmix/Matrix & Tabou Rocket

Bericht door Goya »

Ik heb een surfing Malibu XL. 1 jaar gebruikt op vakantie. Ging bizar veel in. 2 masten, 2 gieken, 3 zeilen en een rocket 145. Bovendien had ik nog een 200ltr bovenop de kist liggen. Kwaliteit is meer dan prima en geen problemen gehad bij onze toch door zuid Frankrijk.

Duur maar je krijgt waar voor je geld. Echter om eerlijk te zijn gebruik ik m niet meer. Al vaak overwogen om te verkopen. Weet dat Surfstore roden (ook omgeving Groningen) we eens 1 te huur heeft gehad op MP.
Deze gebruikers waarderen Goya voor dit bericht:
Admi@30

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Bericht door niels40+ »

Heb een big Malibu. Zit standaard op mijn camper. Op vakantie: 1 board, 5 zeilen, 2 gieken en 3 masten en pakken trapeze etc. Ideaal! Ga ik ‘gewoon’ surfen dan in de box: 10 zeilen, 5 masten, 2 gieken. 3-4 boards in de camper dan.
Vind het ideaal!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze gebruikers waarderen niels40+ voor dit bericht:
Admi@30

Plaats reactie