Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Spot in België?

Deel je ervaringen met alle spots in Europamet je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
Kms
Deur-surfer
Deur-surfer

Spot in België?

Bericht door Kms »

Aangezien ik vlak bij de Nederlandse grens woon surf ik voornamelijk in mijne favoriete Zeeland. Helaas kan dat nu voorlopig niet. Vandaar mijn vraag. Kennen jullie goede spots in België , binnenwater of aan de kust waar het mogelijk is om te windsurfen zonder dat je hiervoor lid moet zijn van een club .
Thanks 👍

RP6conrad
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: F2 Sputnik, NP Slalomzeil
Contacteer:

Re: Spot in België?

Bericht door RP6conrad »

Op zee kan je surfen zonder lidmaatschap van een club. De baai van Heist (Anemos) is een prima spot, bij ZW is het wat rustiger door de haven van Zeebrugge. Ook heb je in de richting van Zeebrugge geen golfbrekers. Opgelet met laagwater, er ligt een gigantische zandbank voor Heist. Hier een impressie :

AlwinV
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: RRD Firestorm 112, FSW 100, Cult 84, Gunsails 4.2-7.0

Bericht door AlwinV »

Ik heb geen verblijf aan de belgische kust - dus naar de kust rijden wordt beschouwd als een onnodige verplaatsing? Of kan het wel?

thx

JP-T1surfer
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe

Bericht door JP-T1surfer »

ik was toevallig vandaag op de Spuikom Oostende. Als je geen lid bent betaal je daar 15 EUR als dagsurfer. Je kan via de zeil-en surffederatie WWSV u vooraf registreren waarna je een attest ontvangt voor de verplaatsing met je wagen.

Ook WVG-Beervelde-Lochristi is komend weekend open en ook kun je daar terecht als dagsurfer. Opgelet: het maximum van 15 windsurfers blijft gelden. Of dit nu leden zijn of dagsurfers.

matito
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: mistral emotion 151,jp supersport 69 pro,light wind 90 pro

Bericht door matito »

Ik ga veel naar het spaarbekken in Nieuwpoort, je mag daar vrij surfen, optuigen in gras langs de weg, wel hoogte verschil om naar beneden te gaan in water.
Ik surf daar graag.
1 km lang en een 200 meter breedt🤙

Peter2111
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Peter2111 »

Ik heb net met de zilvermeer haven ( port aventura) in mol gebeld en daar kan je ook terug surfen met een dagpas. Wel enkel op zondag, zaterdag en feestdagen van 13u tot 19u. Ze vertelden me wel dat je ter plaatse even moet bellen omdat de poorten dicht zijn omwille van het corona virus. Of het er goed is om te surfen weet ik echter niet. Ik ben er nog maar 1x geweest en dat was om men boot te water te laten en toen was er geen wind.

Plaats reactie