Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

't Joppe

Deel je ervaringen met alle spots in Nederland met je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
icecold
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Goya Carrera 116L, Fanatic shark 129l, S2Maui Banshee 7.0, Gaastra pilot 6.0, 5.5

't Joppe

Bericht door icecold »

Ik zia alleen oude posts over deze spot. Aangezien de famillie hier wel eens rond hangt een aantal vraagjes. Wordt er nog gesurft op 't Joppe? Kan je opstappen vanaf Koudenhoorn? Welke windrichtingen zijn het meest gunstig?
Thnks

firefly16
Deur-surfer
Deur-surfer

Re: 't Joppe

Bericht door firefly16 »

Ja, ja en alle richting behalve zuid /zuidwest ivm windschaduw door bomen aan de kant van de Merenwijk. Ik zelf woon in de Merenwijk en kom met fiets karretje. Er zijn er die bij Koudenhoorn opstappen en een paar op de zijldijk. We surfen ook veel op Oostvoorne en voorheen op het Valkenburgse meer maar daar ligt nu dwars over het meer een zandzuig installatie.
Deze gebruikers waarderen firefly16 voor dit bericht (totaal 2):
icecoldWindydays

icecold
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Goya Carrera 116L, Fanatic shark 129l, S2Maui Banshee 7.0, Gaastra pilot 6.0, 5.5

Bericht door icecold »

firefly16 schreef:
di jun 23, 2020 2:54 pm
Ja, ja en alle richting behalve zuid /zuidwest ivm windschaduw door bomen aan de kant van de Merenwijk. Ik zelf woon in de Merenwijk en kom met fiets karretje. Er zijn er die bij Koudenhoorn opstappen en een paar op de zijldijk. We surfen ook veel op Oostvoorne en voorheen op het Valkenburgse meer maar daar ligt nu dwars over het meer een zandzuig installatie.
He, bedankt voor een snel en volledig antwoord! Laat de wind maar komen dan.

Windydays
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: GA vapors, PD's slalom & MUF
Contacteer:

Bericht door Windydays »

Zo'n beetje alle richtingen waar oost in zit is lekker varen op het joppe. Noord is ook zeker nog goed te doen maar met zuid en west zou ik naar een andere spot gaan. Verder wordt er zeker nog gesurft. Op een goeie dag zijn we met ongeveer 8 man aan het surfen. Zelf stap ik op vanaf de zijldijk. Dan kan je zo het joppe op varen. Enige nadeel van deze plek is dat er veel pleziervaart is wanneer het weer het toe laat. Zien we je volgende keer ook?😜🤙🏼
Deze gebruikers waarderen Windydays voor dit bericht:
icecold

icecold
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door icecold »

Windydays schreef:
di jun 23, 2020 6:36 pm
Zo'n beetje alle richtingen waar oost in zit is lekker varen op het joppe. Noord is ook zeker nog goed te doen maar met zuid en west zou ik naar een andere spot gaan. Verder wordt er zeker nog gesurft. Op een goeie dag zijn we met ongeveer 8 man aan het surfen. Zelf stap ik op vanaf de zijldijk. Dan kan je zo het joppe op varen. Enige nadeel van deze plek is dat er veel pleziervaart is wanneer het weer het toe laat. Zien we je volgende keer ook?😜🤙🏼
Niet de meest voor de hand liggende locatie voor mij, vanuit Amsterdam. Maar goed te combineren met familie bezoek, dus je gaat me zeker een keer zien.

Pipeline Master
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door Pipeline Master »

Ik geloof dat ze tegenwoordig ook vanuit die Merenwijk bruggetjes met wandel- of fietspaden hebben gemaakt over de Grote Sloot. Misschien kun je van daaruit ook wel opstappen? Wel is dat deel van het Joppe ondiep. Verder is het de beste spot van de hele Kaag. Ik wil er binnenkort ook weer eens gaan surfen vanaf Koudenhoorn. (Wel meen ik dat ik van iemand gehoord had dat het surfstrandje daar verdwenen is)???
Deze gebruikers waarderen Pipeline Master voor dit bericht:
icecold

icecold
Deur-surfer
Deur-surfer

Bericht door icecold »

Pipeline Master schreef:
wo jul 01, 2020 2:07 pm
Ik geloof dat ze tegenwoordig ook vanuit die Merenwijk bruggetjes met wandel- of fietspaden hebben gemaakt over de Grote Sloot. Misschien kun je van daaruit ook wel opstappen? Wel is dat deel van het Joppe ondiep. Verder is het de beste spot van de hele Kaag. Ik wil er binnenkort ook weer eens gaan surfen vanaf Koudenhoorn. (Wel meen ik dat ik van iemand gehoord had dat het surfstrandje daar verdwenen is)???
Afgelopen zondagen poging gedaan vanaf Koudenhoorn, maar was niet echt een geschikte plek om met de auto dichtbij te komen. Karretje of fietskar lijkt me een must. Ben verder niet bekend bij 't Joppe maar mij werd gezegd dat andere plekken ook lastig zijn met de auto. Bij gebrek aan een karretje, doorgegaan naar Valkenburgsemeer. Nog tips voor 't Joppe met de auto?

TheoH
Worldcupper wannabe
Worldcupper wannabe
Surf spul: Future Fly Boards, Gun Sails, Sonntag Fins

Bericht door TheoH »

Je kan langs de Zijldijk prima parkeren. Er zijn parkeervakken.
Deze gebruikers waarderen TheoH voor dit bericht (totaal 2):
icecoldWindydays

Plaats reactie