Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Viganj

Deel je ervaringen met alle spots in Europamet je medesurfers.

Moderators: 4Windsurfing, RaymondW

Plaats reactie
michielh
Deur-surfer
Deur-surfer
Surf spul: Fanatic Gecko 112; Tabou Manta 135

Viganj

Bericht door michielh »

Eerste post op dit Forum. Sinds twee jaar weer veelvuldig op het water na 20 jaar niet surfen. Ongelofelijk wat een gevoel en passie weer;-) Ga volgende week vrijdag voor tweede keer naar Viganj in Kroatië. Afgelopen jaar niet optimaal ivm te weinig (klein) materiaal (en gebrek techniek?). Ben benieuwd of jullie deze spot kennen. Vorig jaar bijna geen Nederlanders gezien. Zo ja, wat vinden jullie ervan? Als er nog lezers zijn die hier komende weken naar toe gaan hoor ik het graag ! Altijd leuk om ervaringen uit te wisselen.

Arbee
Freeride pro
Freeride pro
Teamrider: NED 1661
Surf spul: samen met m'n vrouw een trailer vol. :-)

Re: Viganj

Bericht door Arbee »

Ben er in 2015 3 weken geweest. Was er toen heel heet. Hoorde van mensen die daar heel vaak kwamen dat het ongebruikelijk was. Kon er goed surfen, maar veel met formula materiaal. Nu zal er wel veel gefoild worden. Maar een paar dagen op kleiner materiaal gevaren. Was er behoorlijk druk, en idd niet veel Nederlanders. Komt zeker ook door de afstand, met aanhangwagen was het 2 dagen rijden, en als je dan zo weinig wind hebt kan je ook naar andere plekken met de auto. Dingen die me zijn bijgebleven: erg gezellig (veel surfvrienden gemaakt) Ook was het goedkoop op de camping en het eten. Zeker ook uit eten. Veel surfers op de camping, was dacht ik Camping Perna. Heel warm water kan ik me ook goed herinneren. Dus was zeer positief, Bol staat ook nog op ons verlangreisje. Veel plezier daar, en neem groot materiaal mee (8.6 of groter)
Deze gebruikers waarderen Arbee voor dit bericht:
michielh

niels40+
Die-hard windsurfer
Die-hard windsurfer
Surf spul: Starboard Atom 110 en Naish Starship 90, KA Koyote en KA Kult: 8.2, 7.4, 6.6, 5.8, 4.7

Re: Viganj

Bericht door niels40+ »

Vorig jaar 5 weken door kroatie met camper. Ook dag of 5 in viganj geweest. Was eind mei to eind juni. Dus vroeg in seizoen. Heerlijk rustig overal! Leuke spot, geen Nederlanders, prima campings en leuk dorp. Toen met 130 liter en 8.2 en 6.6 gevaren. Lekker om naar de overkant te knallen. En weer terug. Denk 2-3 dagen 4 bft gehad. Ook met windsup bij 2 bft beetje cruisen. Een dag meer wind gehad maar die was binnen 2 uur weer verdwenen. Daarna naar Bol. Daar was meer wind!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze gebruikers waarderen niels40+ voor dit bericht:
michielh

Plaats reactie