Krijg je een wachtwoord foutmelding? Probeer dan eerst een reset : Reset
Mocht dat niet lukken dan kun je een verzoek indienen via het contact formulier.
Vermeld hierbij wel wat je forum gebruikersnaam is : Contact

Camber Neilrpyde V6 gezocht i.v.m. schade.

In dit forum kun je al je vragen kwijt betreft algemene surfonderdelen, accessoires, algemene vaartechnieken en alle overige vragen die niet onder te verdelen zijn in de bovenstaande disciplines.

Moderators: christiaan1111, Jurjen

Plaats reactie
Sem u well
Deur-surfer
Deur-surfer

Camber Neilrpyde V6 gezocht i.v.m. schade.

Bericht door Sem u well »

Hi,

De onderste camber van mijn favoriete zeil is stukgegaan. Ik ben hiervoor naar de Telstar surfshop geweest, zij hadden helaas geen vervanger liggen van de gescheurde camber. Ik hoop dat iemand nog een camber heeft liggen die ik kan overnemen om het zeil weer compleet te maken (tegen betaling, uiteraard)!

Bijgevoegd zijn foto's van de gescheurde camber.

Ik hoop dat iemand nog iets heeft liggen, mocht dit het geval zijn, aarzel niet om een PM te sturen!

Gr,
Bijlagen
image002.jpg
image002.jpg (116.68 KiB) 109 keer bekeken
image003.jpg
image003.jpg (115.74 KiB) 109 keer bekeken
image005.jpg
image005.jpg (69.19 KiB) 109 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Sem u well op di jul 28, 2020 2:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

RP6conrad
Funboarder in spe
Funboarder in spe
Surf spul: F2 Sputnik, NP Slalomzeil
Contacteer:

Re: Camber Neilrpyde V6 gezocht i.v.m. schade.

Bericht door RP6conrad »

Ik heb nog wel een oude V8-camber liggen van een schrootzeil (1995), welke camber is het juist (volgens mij zijn ze niet allemaal even groot). Ik ben morgen in Zonnemaire (Grevelingen), ken je iemand die ook die richting uit gaat ? Wil ze anders ook wel opsturen tegen verzendkosten, zal eerst even een foto maken van de toestand.

Plaats reactie